poniedziałek, 3 września 2018

Nivea Fabulous Flower - recenzja!

Hej, jak tam Wam minął 1 dzień szkoły? Ja na szczęście jeszcze odpoczywam, dlatego piszę dla Was ten post.
Chcę Wam dziś przedstawić ostatnią nowość od Nivea.
Mianowicie mam na myśli dezodorant Fabulous Flower, który zakupiłam całkiem niedawno.

Opis produktu :

Fabulous Flower NIVEA o tropikalnym owocowym zapachu niezawodnie chroni przed wilgocią pod pachami i nieprzyjemnym zapachem ciała przez 48 godzin.

Moja opinia:

Przyznaję, że nie mam problemów z potliwością, więc nie zdziwiłam się, że produkt ten w stu procentach okazał się dla mnie skuteczny. Natomiast sporo podobnych produktów mnie delikatnie uczula - czuję dyskomfort, skóra jest lekko podrażniona, minimalnie szczypie. Dlatego zawsze preferuję delikatne produkty, które mają przyjemny i JAKIŚ zapach. Całkowicie bezzapachowe dezodoranty mnie nie interesują, ale... zapach nie może być też zbyt intensywny :D Ten produkt wpisuje się w to idealnie. Fajne opakowanie, super cena, na pewno będę kupować :)

Co mnie najbardziej ujęło? Ładny przyjemny kojący zapach. nie jest zbyt intensywny co lubię, delikatny i przyjemny. Antyperspirant jest funkcjonalny, chroni przed nadmiernym poceniem się nawet w najbardziej upalne dni. WIELKI PLUS za fakt, iż nie zostawia śladów! Nie podrażnia skóry nawet świeżo wydepilowanej (tak jak w przypadku wielu produktów jest). Fajny design, na prawdę trafiony produkt. Zagości w mojej kosmetyczce na dłużej.


ZALETY:
+ zapach
+ opakowanie
+ cena
+ delikatność
+ skuteczność





Miałyście z nim styczność?

Pozdrawiam, Paula :)

1 komentarz:

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥