niedziela, 2 września 2018

Bielenda Tropical Oils Coconut - iperfumy- recenzja.

Już jutro kochani do szkoły, nie mogę uwierzyć, że te czas tak leci :( Jak się z tym czujecie?

Dzisiaj opiszę Wam olejek kokosowy marki Bielenda, który zakupiłam na stronie iperfumy.

Opis produktu : 

ODŻYWCZY KOKOSOWY OLEJ to wspaniała karaibska uczta dla Twojej skóry. Ma wyjątkowe właściwości odżywcze, nawilżające i wygładzające. Skład unikalnych składników aktywnych poprawia jędrność i elastyczność skóry, przywraca jej zdrowy blask i odpowiedni stan. Zmysłowe zapachy karaibskich kokosów sprawiają, że Twoja skóra jest przyjemna i relaksująca. Olej rozprowadza się aksamitnie na skórze, pozostawiając ją gładką, satynową i jedwabiście miękką. Skóra pozostaje idealnie pielęgnowana i natłuszczona, pokryta wspaniałą olejkową mgiełką pachnącą kokosowym zapachem. Olejek eteryczny jest idealny dla suchej skóry i wymaga wilgoci.

STOSOWANIE: Wstrząsnąć przed użyciem, a następnie spryskać olejem skórę i masować dłońmi. Poczekaj, aż Twoja skóra wchłonie olej. Produkt może być używany przez cały rok

Moja opinia :

Olejek jest w bardzo ładnej przezroczystej niebieskiej butelce z wygodnym ''psikaczem'', który rozpyla odpowiednią ilość produktu. Olejek delikatnie pachnie kokosem.
Nie najgorzej się wchłania. Lubiłam go stosować po opalaniu. Odżywia skórę i nawilża.
Olejek nałożony w niewielkiej ilości szybko się wchłania, dlatego śmiało można używać go nawet na dzień, co zresztą jest bardzo dobrym pomysłem, bo doda to skórze walorów. Ciało będzie wyglądało zdrowiej i pięknie podkreśli letnią opaleniznę. Ja stosowałam go na skórę po opalaniu, w celu odżywnia i nawilżenia. Przepiękny zapach kokosu, utrzymywał się jeszcze długi czas. Przesuszona skóra dosłownie go pije. Jestem bardzo zadowolona, podrażnienia szybko znikają, a nawilżenie skóry jest bardzo widoczne.
WADY :
-nie ma





Używałyście go? Co uważacie? Lubicie tego typu olejki?

Buziaki, Paula :*

3 komentarze:

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥