sobota, 1 września 2018

Garnier Mineral Action Control Thermic - iperfumy - recenzja.

Heej kochani! Co u Was słychać?  Zaczynamy już powoli rok szkolny, jak to leci, szoook!
Ja na szczęście w tym roku zaczynam miesiąc później! :)

W dzisiejszym poście chce Wam przekazać recenzję dezodorantu Garnier Mineral Action Control Thermic. Rzadko kupuję tego typu produkty przez internet, ale cena na stronie iperfumy mnie zachęciła i tak wyszło.


O produkcie : 

Dezodorant mineralny w kulce Action Control Thermic marki Garnier zapewniający 72 godziny nieprzerwanej ochrony przed wilgocią. Świeżość nawet w ekstremalnych temperaturach- do 45 st. C. Zawiera Mineralite-minerał o właściwościach ultraabsorbujących. Formułę kulki zawiera technologię Thermic z termoaktywnymi składnikami chroniącymi skórę przed wilgocią i przykrym zapachem. Skóra, która oddycha. Bez alkoholu. Bez parabenów.
Moja opinia :


To jest antyperspirant, który naprawdę chroni przed potem (nawet w największe upały, czy po wysiłku). Ma przyjemny zapach, który niezmiennie utrzymuje się bardzo długo. Do tego rewelacyjna cena i poręczne opakowanie.


ZALETY:
- bardzo skutecznie chroni prze potem (nawet w wysokiej temperaturze i przy wysiłku),
- cena,
- opakowanie i jakość jego wykonania.
-działa nawet w upalne dni,
-ma bardzo przyjemny, delikatny ale świeży zapach,
-nie brudzi ubrań,
-zapach utrzymuje się długo,
-wygodne, zgrabne, ładne opakowanie

WADY:Ja uważam, że nie ma :-), no może zbyt szybko się kończy :-)Sprawdziłam go w warunkach ekstremalnych…robiąc w pośpiechu zakupy w ogrzewanej drogerii z kurtką puchową na plecach. Pot spływał mi po plecach ale pod pachami wszystko w najlepszym porządku.

Ma przyjemny pudrowy zapach, nie drażniący ale wyraźnie wyczuwalny, wiec dla fanek takich delikatnych kompozycji zapachowych będzie w sam raz.

Ma jeszcze jedną świetną cechę – bardzo szybko wysycha!. Obawiałam się, że długo po aplikacji strefa pod pachami będzie wilgotna i lepka. Na szczęście produkt wchłania się w tempie ekspresowym.





Serdecznie polecam, Paula ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥