piątek, 13 kwietnia 2018

L’ORÉAL PARIS Revitalift Cica Cream - recenzja.

Cześć! Jak tam u Was? Bo u mnie jest całkiem dobrze, oprócz masy nauki jaka mnie czeka :( No ale nic, trzeba myśleć pozytywnie!

W tym poście napiszę Wam trochę o kremie na noc Revitalift Circa Cream, jest on przeciwzmarszczkowy i w tej recenzji moją pomocą będzie moja mama, ponieważ to ona go testowała. Możecie go znaleźć oczywiście na iperfumy.

Opinia mamy:

Stosowałam go regularnie przed snem. Ma on nieco inną konsystencję jak krem na dzień. Jest bardziej jakby wodnisty ale nie rozlewa się tylko jest jednolity jakby połączony niewidzialnym klejem. Zapach nieco dziwny jak dla mnie, ale nie przeszkadza mi on i nie drażni mojego nosa. Po nałożeniu błyskawicznie się wchłania powodując, że moja skóra jest jedwabiście gładka w dotyku, miękka i sprężysta. Krem na noc Loreal świetnie dopełnia się z kremem na dzień.

Szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy, dobrze się rozprowadza.

Po naniesieniu kremu na twarz , moja skóra stała się świeża , bardziej nawilżona i bardzo przyjemna w dotyku . Niektórzy mówią , że po kilku dniach jest już widoczna duża poprawa skóry , ja u siebie pierwsze efekty zauważyłam po ok 6-8 dniach , moja skóra stała się bardziej sprężysta , nawilżona i pełna blasku , co do zmarszczek wydaje mi się , że jeszcze jest zbyt krótki okres używania tego kremu aby dostrzec większe zmiany na mojej skórze , chociaż nie wiem czy to złudzenie , czy faktycznie - w kąciku oczu moja skóra jest bardziej wygładzona , a zmarszczki jak by są minimalnie mniej widoczne . Krem jest dość wydajny i wart tej ceny chociażby ze względu a samo nawilżenie skóry , zdecydowanie to kosmetyk dla mnie. Jest to krem na wysokim poziomie ,bardzo dobrej jakości .

ZALETY:

-wydajny
-wypełnia zmarszczki
-buzia delikatna



Miłego dnia życzymy! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥