sobota, 21 kwietnia 2018

L’ORÉAL PARIS Revitalift Cica Cream na dzień - recenzja.

Hej! Dzisiaj kolejny produkt, który pomaga mi zrecenzować moja mama, a więc zapraszam!
Mowa tu o L’ORÉAL PARIS Revitalift Cica Cream krem na dzień.  Zakupiłam go na stronie iperfumy.

Opinia mojej mamy:
Krem ma lekką konsystencję, bardzo dobrze i szybko się wchłania.Nie uczulił,ani nie powodował pogorszenia stanu skóry.Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem, bo widzę faktyczne oznaki ujędrnienia skóry.Moja cera jest też bardziej promienna i lepiej napięta. Dla mnie to świetna propozycja przy pierwszych oznakach starzenia skóry.Jestem na tak.

Krem bardzo spodobał się mojej mamie. Fajnie wygładza i rozświetla cerę. Skóra jest nawilżona, a zmarszczki są mniej widoczne. Krem jest lekki, ma przyjemny zapach. Opakowanie jest ładne, wygodne i solidne. Cieszę się, że moja mam mogła przetestować ten krem, ponieważ jest idealny dla dojrzałej skóry :)


ZALETY:
+zapach
+konsystencja
+zgodność z opisem
+opakowanie

WADY:brak






Buziaki, trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥