piątek, 6 kwietnia 2018

Nivea stress protect - recenzja.

Hej! Troszkę mnie tu nie było, ale już nadrabiam!

W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić produkt marki Nivea, a mianowicie - NIVEA Stress Protectktóry jakiś czas temu zakupiłam na iperfumy.

O produkcie :

Skuteczna ochrona przed poceniem nawet w stresujących sytuacjach – zawiera formułę StressProtect i kompleks cynku.
Działanie:
- ochrona przed poceniem nawet w sytuacjach stresujących
- 48h ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja Nivea,
- przebadany dermatologicznie,
- nie zawiera alkoholu i barwników.


Moja opinia :

Zapach jest jak dla mnie przyjemny i kojarzący się ze świeżością. Producent obiecuje, że jeśli będziemy używać tego produktu to ochrona zostanie zachowana przez 48 godzin i będzie ochrona przed poceniem nawet w sytuacjach wywołujących stres. Co mogę powiedzieć? No nie testowałam produktu przez 48 godzin, ale w wirze dnia codziennego produkt sprawdził się bardzo dobrze. Nie jestem osobą wybitnie potliwą, ale ćwiczę, więc wymagam mocnej ochrony przed poceniem się. Wystarczy tyle, żeby utrzymać wszystko w ryzach, a jak coś to kamuflowało zapach. Produkt sprawdził się pod tym względem i przez cały dzień nie musiałam się niczym martwić, a nawet jeśli coś - nawet jeśli doszło do sytuacji związanej ze stresowaniem się - to antyperspirant świetnie wszystko zamaskował. Minusem, który można wziąć pod uwagę to fakt, że produkt brudzi ciemne ubrania. Kiedy zakładałam czarne podkoszulki to w miejscach gdzie materiał się otarł to zostawały białe smugi. Jednak konsystencja jest bardzo podatna na ścieranie się z materiału nawet jak te smugi są świeżo zrobione, więc i te ślady bardzo szybko znikają jak przejedziemy ręką. Nie zauważyłam, żeby produkt podrażniał skórę po goleniu. Jeśli chodzi o takie podstawowe rzeczy to wydajność jest bardzo wysoka, cena w porządku, a z dostępnością nie ma najmniejszego problemu. 


Od dawna mam problem z nadmierną potliwością przez cały rok w każdej sytuacji co jest spowodowane stresem, stosowałam już wiele różnych antyperspirantów, jedne były dobre a inne nie działały, ten jest skuteczny, bo trochę zmniejsza potliwość. Zachęcił mnie do kupienia tego antyperspirantu napis "stress protect" i lubię produkty marki Nivea.

Plusy produktu:
- mniejsza potliwość
- piękny kwiatowy zapach
- nie zostawia śladów na ubraniu
- cena ok. 10 zł

Produkt spełnił obietnice producenta, więc prędzej czy później pewnie do niego wrócę.




Używałyście go?

Buziaki, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥