poniedziałek, 30 października 2017

MAYBELLINE Age Rewind - recenzja.

Siemka! Ostatnio jest szał na promocje w Rossmannie, a więc może komuś przyda się moja recenzja produktu Maybelline korektor Age Rewind.  Ogólnie nie używam za dużo korektorów, ale ten od Maybelline  skradł moje serduszko i musicie o nim poczytać!


Opis produktu :

Widocznie wygladzone drobne zmarszczki wokol oczu. Natychmiast.
`Wymazuje` podkrazone oczy, since, obwodki. Ekskluzywny aplikator wypelnia i wygladza.
Super skoncentrowana formula z owocow Goji i Haloxylu redukuje cienie i pozwala sincom zniknac.
Wrazliwa skora wokol oczu jest jak nowo narodzona.
Dostepny w 2 odcieniach.

  Moja opinia :

Odcień Light jest ładny, neutralnie beżowy, nie widzę żeby przechylał się bardziej w żółtą, ani tym bardziej w różową stronę. Jednak - nie jest to bardzo jasny odcień! Dla mnie - w sam raz, choć nie obraziłabym się, gdyby był minimalnie jaśniejszy, lubię mocniej rozjaśnioną okolicę pod oczami.
Odcień Nude natomiast będzie już raczej dla kogoś bardziej opalonego, dla mnie co najwyżej w opcji wakacyjnej.

Samej konsystencji korektora nie mam nic do zarzucenia: jest dość lekka, ale fajnie kryjąca (powtórzę: dobrze kryjąca, ale nie na większe potrzeby, choć bardziej niż większość drogeryjnych korektorów). Świetnie stapia się z cerą, nie odcina, i przede wszystkim: nie ciemnieje.
Aplikuję go bezpośrednio gąbeczką na skórę, ale nie wklepuję korektora z jej pomocą, do tego celu używam już zwilżonej gąbki typu BB.
Przy jego pierwszym użyciu, wpadłam w pewną konsternację, gdyż przekręciłam raz, drugi, a tu nic. Okazało się, że trzeba kilkakrotnie, długo kręcić, żeby produkt wydobył się na zewnątrz. A już myślałam, że trafiłam na jakieś felerne opakowanie :)
Co do samego produktu mam mieszane uczucia: bardzo dobrze dopasowuje się do skóry, jest łatwy w aplikacji i super wygląda. Zakrywa cienie i worki pod oczami oraz zasinienia (na czym mi najbardziej zależy). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥