niedziela, 28 maja 2017

Maybelline baby lips!

Hej, dzisiaj chciałabym Wam przekazać troszkę informacji o tym, co sądzę o pomadce od Maybelline Baby Lips. Ja mam odcień różowy, który w rzeczywistości jest bardziej bezbarwny. Można zakupić go na stronie iperfumy.

Trochę o firmie Maybelline :

Kosmetyki Maybelline | Firma Maybelline została założona w 1915 r. przez chemika, T. L. Williamsa. Zauważył on, że jego siostra, Maybel, nakłada na rzęsy mieszankę wazeliny i zproszkowanego węgla, żeby osiągnąć efekt gęstszych rzęs. Wkrótce założył małe labolatorium i tak powstały pierwsze tusze do rzęs. W krótkim czasie produkty te stały się hitem. Nazwa marki do dziś upamiętnia siostrę jej założyciela. W latach 60. Marka miała już w ofercie kompletną serię kosmetyków do makijażu. W 1991 r. przyjęła obecny slogan: „Może to jej urok, może to Maybelline“. Marka została kupiona w 1996 r. przez L'Oreal.


Moja opinia:

Spelnia wszystkie moje oczekiwania: nadaje lekki kolor i polysk, nawilza. Nie lubie malowac ust tradycyjnymi pomadkami a blyszczyki sie dla mnie za bardzo kleja, dlatego najczesciej uzywam na codzien pomadek ochronnych. Czesto miala problem ze zaraz po uzyciu pomadki ochronnej na moich ustach pojawialy sie suche skorki, ktore okropnie wygladaly. W przypadku Baby Lips nigdy nie mialam takiego problemu. Usta sa nawilzone i ladnie polyskuja. Jestem pozytywnie zaskoczona. Posiadam wersję różową i muszę przyznać, że dzięki tej pomadce odkryłam, że moje usta potrafią dobrze wyglądać w jakimś kolorze. Świetnie nawilża, pachnie jak cukierki, a do tego pozostawia śliczny kolor. Nie jest to efekt błyszczyku, z czego bardzo się cieszę, ale lekki połysk jest. Kolor utrzymuje się długo, jak na zwykły balsam do ust i schodzi równomiernie. Na co dzień jest bardzo wygodna i przyjemna w użyciu, naprawdę polecam :)
Moim zdaniem jest to super produkt w niskiej cenie, który sprawdza się u mnie znacznie lepiej niż droższe zamienniki... 

Plusy:
+ ładny, różowy kolor
+ równomiernie schodzi z ust
+ łatwo się aplikuje
+ dobrze nawilża usta, nie podkreśla suchych skórek
+ długo utrzymuje się na ustach
+ przyjemny, owocowy zapach
+ dostępność
+ niska cena






Lubicie je?
Pozdrawiam, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥