niedziela, 21 października 2018

Nivea- kojąco-oczyszczający płyn micelarny dla cery wrażliwej - iperfumy recenzja

Hejka!

Wiem, że teraz posty pojawiają się rzadziej, ale mam sporo do roboty, związane jest to ze studiami, nowym miejscem zamieszkania itp.

Dziś chciałam Wam napisać o płyn micelarny od Nivea, który ostatnio przetestowałam od iperfumy.



O produkcie :

Pielęgnujący płyn micelarny do cery wrażliwej to formuła z Dexpantenolem i Olejkiem z pestek winogron: oczyszcza dzięki kompleksowi oczyszczającemu, nawilża i odświeża skórę, nie zawiera parabenów, barwników, substancji zapachowych i alkoholu.

Cechy:

Jest łagodny dla skóry,
Ponadto nawilża skórę,
chroni ją przed podrażnieniami.
Ma działanie uspokajające.
Jest przyjazny dla skóry wokół oczu.
Skład bez perfum podrażniać skórę.
Dermatologiczne i okulistyczne przetestowane i zatwierdzone.
Skład :

Aqua,
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,
Vitis Vinifera Seed Oil,
Panthenol,
Glyceryl Glucoside,
Glycerin,
Sorbitol,
Decyl Glucoside,
Poloxamer 124,
Polyquaternium-10,
Disodium Cocoyl Glutamate,
Citric Acid,
Sodium Chloride,
Sodium Acetate,
Propylene Glycol,
1,2-Hexanediol,
Trisodium EDTA,
Phenoxyethanol


Moja opinia :

Płyn micelarny Nivea kupiłam na iperfumy, jest szeroko dostępny, w przystępnej cenie i fajnym opakowaniu, łatwe w użytku. Opakowanie dosyć wydajne, używam go kilka razy w tygodniu do demakijażu od ok. 2-3msc.
Ostatnimi czasy mam problem z zaczerwienionymi i podrażnionymi oczami po demakijażu. Odkąd używam tego płynu mój problem zniknął. Lubię kosmetyki delikatnie perfumowane, a ten płyn jest bezzapachowy, ale skuteczność działania i delikatność biję na głowę brak zapachu. Dużym plusem kosmetyku jest to, że został przebadany przez okulistów. Tak jak zapewnia producent, nie trzeba pocierać, aby zmyć makijaż.
Pachnie neutralnie, konsystencja wody, o delikatnie śliskich właściwościach pozostających na twarzy. Duży plus za to, że jest bardzo łagodny. Nic nie szczypie, nie podrażnia, moja dość wrażliwa cera go akceptuje.


On naprawdę pielęgnuje! Do tego zmywa makijaż bez pocierania i rozmazywania. Przykładam wacik na kilka sekund i tusz, z którym większość sobie nie radzi, schodzi od razu. Bez efektu pandy czy brudnych policzków - po prostu tusz zostaje na waciku. Bardzo wydajny, jedyny, który zapobiega podrażnieniom na mojej skórze i przesuszaniu. Skóra po uzyciu nie jest ściągnięta, a oczy nie pieką. Mój numer 1!


ZALETY:
+ całkiem nieźle zmywa makijaż
+ jest bardzo łagodny
+ wydajny
+ przystępna cena

WADY:

+BRAK





Używałyście go może?


Pozdrawiam, Paula :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥