sobota, 18 sierpnia 2018

Nivea Creme Smooth krem pod prysznic - recenzja - iperfumy.

Hej! Kolejny dzień, kolejny nowy post ;) Dziś jest to żel pod prysznic od Nivea.
Zakupiłam go jakiś czas temu na iperfumy i na wakacjach spisał się świeeetnie!


O produkcie :

Pielęgnujący kremowy Nivea Creme Smooth żel pod prysznic pozostawiający uczucie gładkiej i miękkiej skóry. Otacza Twoją skórę miękką i delikatnie pachnąca pianą. Pielęgnująca formuła Nivea Creme Smooth pozostawia ją jedwabiście gładką i miękką. Nawilżająca technologia Hydra IQ zostawia uczucie nawilżonej skóry nawet po osuszeniu ręcznikiem. pH odpowiednie dla skóry - tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie.

Moja opinia :

Żel Nivea Smooth bardzo lubię- ma kremową, delikatną dla skóry konststencje, przyjemnie pachnie tradycyjnym kremem Nivea ( uwielbiam ten zapach), doskonale oczyszcza jednocześnie pielegnujac. Jest bardzo wydajny i poręczny. Ja uzywam go często równocześnie z balsamem z tej samej serii i oczywiście jestem bardzo zadowolona z efektów.

Za największy atut żelu uważam wspaniały zapach. Jest tak charakterystyczny, że kto raz go poczuł, na pewno nie pomyli z żadnym innym zapachem.
Kolejną zaletą jest gęsta, bogata konsystencja.
Niewielka ilośc daje wspaniałą treściwą pianę, która wystarcza do umycia całego ciała. Z tego powodu żel jest niesamowicie wydajny, opakowanie 500 ml wystarczyło mi na dwa miesiące używania.
Nie zauważyłam żadnego wysuszenia czy podrażnienia skóry.
Żel bardzo dobrze się pieni, nawet bez rękawicy. Jest gęsty, więc nic nam nie ucieka. Jest też dzięki temu bardzo wydajny.
Nie przesusza mojej skóry, co jest dla mnie ogromnie ważne.
Duża pojemność i cena to jego dodatkowe atuty. No i ten przepiękny zapach...
Polecam.

ZALETY:
-wydajność,
-cena,
-przyjemna konsystencja,
-dobre pienienie,
-zapach,
-opakowanie.

WADY:
-brak






Miłego dnia, Paula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥