piątek, 17 sierpnia 2018

Mgiełka do włosów jantar - iperfumy - recenzja.

Cześć moi kochani! Jak Wam upływają wakacje? Pogoda jest naprawdę piękna! Ja dopiero co wróciłam z Bułgarii, było naprawdę cuuudownie! <3

Mam dla Was recenzję mgiełki do włosów, która ostatnio u mnie króluje. Jest z firmy Faromona  Jantar, którą pewnie większość z Was zna, bo jakiś czas temu był na nią wielki bum.

O produkcie :

Nawilżająco-ochronna mgiełka do włosów zawiera aktywny wyciąg z bursztynu – naturalny filtr UV, który chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca i zanieczyszczeniem środowiska. Proteiny pszeniczne przylegając cienką warstwą do włosów, chronią je przed nadmiernym wysuszeniem, a także nawilżają, odżywiają i ułatwiają rozczesywanie włosów. Wyciąg z zielonej herbaty, cenne źródło mikroelementów, zapewnia doskonałe odżywienie skóry głowy i mieszków włosowych. Dodatkowo d-pantenol nawilża i stymuluje pęcznienie keratyny, przez co wyraźnie wzmacnia i pogrubia włosy oraz nadaje im piękny połysk.


Moja opinia :

Mgiełka z wyciągiem z bursztynu Jantar od Farmony. Używałam podobnej mgiełki Radical tej samej marki i byłam z niej zadowolona, więc chciałam wypróbować i tę. 
Jest ona przeznaczona do włosów zniszczonych i jej zadaniem jest ich ochrona, odżywianie i wzmocnienie. Można jej używać zarówno na wilgotne jak i na suche włosy - ja robię i tak i tak. Podoba mi się jej skład - zawiera 86% składników naturalnych. Po jej użyciu włosy dobrze się rozczesują, nie skleja ani nie obciąża włosów. Są również gładkie i przyjemne w dotyku, nie puszą się. Kosztuje niewiele, więc warto ją wypróbować.
Bardzo lubię tą mgiełkę. Wszystkie produkty marki Jantar dają moim włosom dużo dobrego! Ta mgiełka świetnie sprawdza się u mnie kiedy moje włosy potrzebują trochę blasku. Najczęściej używam jej przed pójściem spać, kiedy nie chce używać nic ciężkiego na włosy, bo wiem, że inne produkty mogą obciążyć moje włosy. Mgiełka jest lekka, sprawia, że włosy ładnie lśnią i się nie puszą. Super sprawdza się również przed szybkim wyjściem, kiedy potrzebuję użyć czegoś, ale praktycznie po wyjściu z domu nie widać, że coś używałam. Polecam spróbować!







Słyszałyście o niej? A może używałyście?

Buziaki, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥