sobota, 3 marca 2018

PALMOLIVE Gourmet Vanilla Pleasure - recenzja - iperfumy.

Hejka!

Kolejnym produktem, który chcę Wam przedstawić jest żel pod prysznic PALMOLIVE Gourmet Vanilla Pleasure.

Opis produktu:

Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z wanilii dla zmysłowej skóry. Żel pozostawia na skórze delikatny, słodki zapach wanilii.
Moja opinia:

Ten żel autentycznie pachnie jak budyń waniliowy :) ma zapach całkiem naturalnej wanilii, ale na szczęście nie za mdły. Kąpiel czy prysznic tym żelem to prawdziwa uczta dla zmysłów szczególnie, że przepadam za zapachem wanilii. Konsystencja jest równie budyniowa, dość gęsta i nie uciekająca z rąk, bardzo kremowa.
Żel porządnie się pieni, dlatego nie jest konieczne jego nadmierne wylewanie na siebie (chyba, że ktoś lubi dużo piany:))
Istotne jest też dla mnie, aby żel nie powodował wysuszenia powierzchni skóry... posiadam bardzo suchą/atopową skórę ciała i nie zawsze mogę sobie pozwolić na aromatyzowane żele, ponieważ może to powodować męczące uczucie swędzenia i ściągnięcia. Ten żel dobrze myje, ale nie zdziera mocno warstwy hydrolipidowej naskórka, przez co nie odczuwam uczucia ściągnięcia czy szczypania po myciu i nie muszę od razu biec po balsam.

Co do wydajności.. obawiałam się, że nie będzie zbyt zadowalająca przez tę właśnie budyniową formułę. Nie narzekam jednak:) po ok tygodniu stosowania ubyła jakaś 1/4 butelki. Lubię mieć kilka żeli do wyboru i nie lubię jak zbyt długo stoją pod prysznicem z obawy o to, że mi się najzwyczajniej znudzą.

Mam tylko jedno ,,ale" co do opakowania.. ma tak mocny zatrzask, że nie raz ciężko mi otworzyć kosmetyk.. szczególnie mając mokre dłonie. Trzeba go otwierać albo przed wejściem do wanny albo lepiej mieć krótkie paznokcie do tego.. ktoś kto ma słabe i kruche może je sobie najzwyczajniej połamać..
Mocne opakowanie ma swoje plusy, np w transporcie.. na co dzień jednak nie widzę potrzeby, aby mieć tak mocno zamknięty żel.

Strasznie spodobał mi się zapach.
Do wyboru była jeszcze wersja czekoladowa,ale jakoś nie przypadła mi do gustu.
Żel jest zamknięty w przyjemnej dla oka butelce o pojemności 250 ml.
Zapach jest naprawdę waniliowy i ja nie wyczuwam tutaj żadnej chemii.
Konsystencja jest kremowa,żel dobrze się nakłada i przyjemnie pieni.
Po użyciu tego kosmetyku skóra jest gładka,miękka i nie wysuszona
Plusem jest też to,że zapach utrzymuję się jeszcze chwile po kąpieli.
Jestem z tego kosmetyku bardzo zadowolona.






Miałyście go?

Pozdrawiam, Paula <3

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten zapach <3


    Zapraszam https://ori-biznesmama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥