niedziela, 4 marca 2018

BATISTE Fragrance Floral - iperfumy - recenzja.

Heeeeej! W końcu mamy weekend i chwilę odpoczynku, jednak nie dla mnie haha :)

W tym poście napiszę Wam o kultowym juz produkcie marki Batiste, a mianowicie ich suchym szamponie do włosów.


O produkcie :

Suchy szampon, który błyskawicznie zapewnia jedwabiście miękkie, pachnące włosy bez użycia wody. Do wszystkich typów włosów.

Skład: Butane, Isobutane, Oryza Sativa (rice) Starch, Propane, Alcohol Denat., Parfum (fragrance), Coumarin, Distearyldimonium Chloride.
Moja opinia:

Na początku byłam sceptycznie nastawiona. 
Mycie włosów bez wody? Kojarzyło mi się to z jakąś brudną paskudną babą:)
Spróbowałam bo miałam wrażenie że wszyscy chwalą więc co robić:)
No i się zakochałam.
Mam przetłuszczające się włosy i cerę trądzikową.
Żeby wyglądać jak człowiek włosy muszę myć codziennie. Były przez to suche, zniszczone i słabe. Nie chciały rosnąć (pewnie rosły ale łamały się więc na długość nic nie przybywało). Dodatkowo dermatolog kazał myć głowę rzadziej bo to ma wpływ na skórę również na twarzy i produkcję sebum itd.
Sytuacja bez wyjścia.
Z tym szamponem myję włosy wodą co 2,5 dnia, czasem co trzy. Skóra na twarzy się uspokoiła, nie jest już tłusta tylko mieszana. Włosy rosną, mają czas na odpoczynek i przetłuszczają się teraz dużo wolniej niż wcześniej przyzwyczajone do codziennej walki. Nie wypadają tak, nie łamią się. 
Same plusy nie tylko związane z włosami i rzadszym myciem.
Dodatkowo szampon ten wykorzystuje do stylizacji czystych włosów bo fajnie podnosi i nadaje objętości i tekstury która ułatwia ułożenie fryzury.
Najlepszy suchy szampon, jaki kiedykolwiek miałam. Kupuję jedną buteleczkę za drugą. Świetna wydajność, doskonała cena, a co najważniejsze efekt. Dodaje pięknej obiętości włosom, a świeżość utrzymuję się do następnego mycia. Dodatkowo występuje w wielu wariantach zapachowych. Nie widzę żadnych minusów.
Szampon jest cudowny :) Wiadomo, że nie u każdego się sprawdzi. Jak dla mnie szampon ma same plusy.

- jest wydajny
- trwały
- odświeża włosy
- nie skleja włosów
- cena
- przyjemny zapach 





Jaki jest wasz ulubiony zapach tego suchego szamponu?

Pozdrawiam, Paula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥