piątek, 6 października 2017

BENEFIT Ka Brow - recenzja.

Heeej! Wiem, że dawno nie było postów, ale już to nadrabiam! Dzisiaj napiszę Wam o Benefit - Ka Brow, czyli farbce do brwi. Ogólnie uwielbiam firmę Benefit, a ten produkt również mnie nie zawiódł. Ogólnie przykładam bardzo dużą uwagę do brwi.

Opis produktu :

Gotowa na magiczne brwi? Zdejmij nakrętkę i wysuń pędzelek. Obróć pędzelek, a następnie wsuń z powrotem do nakrętki. Co za precyzja! Kilkakrotnie delikatnie muśnij pędzelkiem kremową pomadę... i pamiętaj, mała ilość daje duży efekt! Aby uzyskać naturalnie wyglądające brwi, rozprowadź niewielką ilość żelu w kierunku od wewnętrznej strony do załamnia brwi. Ponownie zanurz pędzelek w żelu i nałóż produkt od załamania do zewnętrznej krawędzi brwi. Dla jeszcze bardziej imponującego efektu dodaj kolejną warstwę. Tadam!

Moja opinia :

Kupiłam zestaw, dostałam pełnowymiarowy produkt i jeśli kupiłabym go ponownie, to chyba w jaśniejszym kolorze, bo mam numerem 5. Ogólnie jest ok, (jestem brunetką), ale jaśniejsza byłaby nieco lepsza.
Trzyma się cały dzień, produkt wydajny, łatwo się rysuje kreski zarówno pędzelkiem, który jest w zakrętce, jak i każdym innym. Ładne opakowanie i ogólnie bez zastrzeżeń. 
Cena, jak to Benefit, wysoka, a takiej jakości pomady możemy kupić taniej. Ogólnie jednak polecam.
Fikuśnie zapakowany żel do koloryzacji i stylizacji brwi. Ogromnym plusem jest barwa - mam kolor 5 i nie zostawia rudego / pomarańczowego odcienia, idealny dla ciemnej blondynki. Pędzelek dołączony do opakowania (schowany w rączce) dobrze przycięty, nie jest potrzebne inne narzędzie;) konsystencja suchego żelu, na brwiach trzyma się cały dzień, nie rozmazuje, koloryzuje nie tylko skórę, ale też włosy. Niestety uważam, że jest za drogi (ok. 130 zł w Sephorze, ale na iperfumy jest troche taniej). Polecam jeśli cena nie gra roli, lub na lato (nie spływa nawet podczas uprawiania sportów, a zmyć można go wodą i żelem do twarzy).







A jaki jest Wasz ulubiony produkt do brwi?

Buziaki, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥