czwartek, 9 marca 2017

Pomadka Rimmel The Only 1.

Hej! W tym miesiącu przygotowałam dla Was recenzję kosmetyków od Rimmel. Uwielbiam tę firmę i uważam, że za taką cenę mają świetne kosmetyki.

O marce :

Firma Rimmel została założona w Londynie w  1834 r. przez Eugena Rimmela. Była to początkowo mała, rodzinna firma zajmująca się przede wszystkim sprzedażą perfum. Z biegiem czasu firma rozwijała się, a w 1949 r. przejęła spółkę Coty Inc. Marka Rimmel jest znana z wysokiej jakości kosmetyków do makijażu. Słynne motto Rimmel brzmi: „Get the London Look“, co oznacza dosłownie: „Zyskaj londyński wygląd“. W bogatej ofercie marki Rimmel znajdzie coś  dla siebie każda kobieta, która chciałaby wyglądać pięknie i seksownie.

A dzisiaj mam dla Was recenzję szminki The Only One , którą zakupiłam na iperfumy.pl w odcieniu 700.

Szminka w formie stałej, przyjemniejsza formula niz te plynne, ktore przy nalozeniu zbyt duzej ilosci lubia robic skorupke na ustach. Tutaj nie ma tego problemu, szminka sama w soboe jest dosc sucha, nie jest to jednak klopotliwe. Nie trzeba jej duzo nakladac, aby pokryc kolorem usta, wiec pigmentacja jak najbardziej na tak. Trwalosc: z jedzeniem niestety przegrywa, z piciem trzyma sie calkiem calkiem. Nie wysusza ust, nie ma problemu z dolozeniem produktu zeby dokonac poprawek. Odejmuje po pol gwiazdki za cene i trwalosc. Polecam ;) Plusy:
+ szeroka gama kolorystyczna, w której znajdują się piękne kolory;
+ intensywny kolor na ustach;
+ nawilża usta;
+ bardzo ładne opakowanie.
Uwielbiam szminki, kupuję ich dużo ale rzadko udaje mi się trafić na tak wyjątkowo udany egzemplarz. Szminka ma super kolor, przy nim moje zęby wydają się bielsze, ponadto mimo że jest matowa, nie wysusza mi ust, długo utrzymuje się na wargach i ma obłedny arbuzowy zapach.






Buziaki, Paula :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥