poniedziałek, 24 października 2016

Mac róż - Well Dressed - iperfumy.

Sami widzicie jaka jest pogoda na zewnątrz... A więc postanowiłam czymś wzbogacić tę pogodę i zacząć używać różu. Padło na mac - well dressed. Zamówiłam go ok. 2 miesięcy temu na iperfumy i się zakochałam *.*

O marce: 

Kosmetyki MAC | Kanadyjska marka MAC (w języku angielskim: Make-Up Art Cosmetics) powstała w 1984 r. w odpowiedzi na wysoki popyt, spowodowany brakiem wysokiej jakości kosmetyków kolorowych na tamtejszym rynku. Wizażysta Frank Toscany razem z fryzjerem Frankiem Angelo stworzyli kolekcję kremowych podkładów i produktów do makijażu, które spełniały największe wymagania w dziedzinie fotografii modowej. Dzięki swojej jakości kosmetyki kolorowe MAC szybko trafiły z pokazów mody do codziennego makijażu gwiazd. Te pierwszorzędne kosmetyki są dostępne wyłącznie w wybranych perfumeriach, a teraz także na iperfumy.pl. Kosmetyki MAC nie są testowane na zwierzętach.

Moja opinia:
To najlepszy róż jaki używałam a miałam ich w życiu kilkadziesiąt z każdej półki cenowej, myślę że wiem co mówię :) 

Róż jest absolutnym ideałem, nie ma żadnych minusów. Po pierwsze w ogóle się nie pyli i nie osypuje, jest wydajniejszy kilkukrotnie od innych róży, wystarcza codziennie stosowany na pewno na 2-3 lata.

Wybór kolorów jest bardzo duży, wiele wykończeń i bardzo wyszukanych odcieni. Trwałość nie do zdarcia , wytrzymuje największe upały, to najtrwalszy kosmetyk jaki miałam, wart jest każdej złotówki, polecam każdemu. Przyznaję, że żaden kosmetyk kolorowy z wszystkich kategorii nie zachwycił mnie tak jak ten, to moje największe odkrycie kosmetyczne.
Oceniam kolor znany wielu paniom - Well dressed. Uważam, że jest to róż niebywale uniwersalny, odcień nadający świeżości twarzy. Można nim uzyskać zarówno delikatny, jak i mocniejszy efekt. Nakłada się równomiernie nie robiąc żadnych plam. Ma delikatne drobinki. Jest piękny po prostu.
Trwałość na piątkę. Opakowanie świetne, plastikowe więc lekkie, ale bardzo wytrzymałe. Nie żałuję żadnej złotówki wydanej na niego :) I polecam wybrać sobie swój kolor, bo wybór jest przeogromny.Oceniam kolor Well Dressed. Uwielbiam go za efekt, jaki daje. Twarz wygląda zdrowo, młodzieńczo, naturalnie, dyskretnie i delikatnie. Ten kolor jest pudrem delikatnie napigmentowanym. Dla mnie to zaleta, ponieważ mogę stopniować intensywność koloru w zależności od opalenizny, jej braku lub rodzaju makijażu. 

Plusy:
+ kolor
+ ładnie się rozprowadza
+ łatwo rozciera się granicę (nie robi placków)
+ można stopniować intensywność koloru
+ ładnie stapia się ze skórą
+ nie osypuje się
+ kolor Well dressed odmładza twarz

Minusy:
- opakowanie - też ma znaczenie; a przy tak świetnym produkcie i nie najniższej cenie aż się prosi o coś metalowego, złotego i luksusowego





Ja osobiście jestem zakochana, tylko ta cena...
Znacie coś podobnego?
Pozdrawiam, Paula.


1 komentarz:

  1. Jest to chyba jeden z najpopularniejszych róży MACa :) Przepiekny kolor!

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥