piątek, 15 lipca 2016

Garnier Essentials mleczko oczyszczające - recenzja.

W tym poście znajduje się recenzja mleczka oczyszczającego do cery suchej marki Garnier.
Oczywiście można go zakupić na stronie iperfumy, ja też tak zrobiłam.

Mleczko wzbogacone w mikroolejki oczyszczające oraz w wyciąg z róży usuwa makijaż i zanieczyszczenia z największą delikatnością.

Skład: Aqua/Water, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Triethanolamine, Carbomer, Disodium Cocoamphodiacetate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Methylparaben, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Laureth-8 Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Quaternium-15, Magnesium Laureth-8 Sulfate, Magnesium Laureth Sulfate, Sodium Oleth Sulfate, Rosa Gallica Extract / Rosa Gallica Flower Extract, Magnesium Oleth Sulfate, Parfum/Fragrance (02.11.2012)

Cena: ok. 15zł / 200ml

Moja opinia : 

Moja skóra, to chyba jedna wielka zagadka i mam za sobą sporo kosmetyków do twarzy ;) W związku z tym, że mam delikatne problemy z trądzikiem i wypryskami postanowiłam odłożyć na bok produkty przeznaczone dla skóry młodej i trądzikowej, a znaleźć produkt, który będzie dla skóry mieszanej lub wrażliwej. Znalazłam produkt firmy Garnier. Mleczko do demakijażu jest świetne ! Idealnie komponuje się z resztą produktów tej serii. 

Plusy: 
- przyzwoita cena
- ładny zapach 
- nawilża
- usuwa dobrze makijaż 
- nie podrażnia i nie powoduje zaczerwień
- skóra jest miękka 
- wydajny

Minusy:
- bardzo źle radzi sobie z tuszem do rzęs ( mleczko po dostaniu się do oka, bardzo mocno piecze )

Wybieram zawsze te mleczko, ze względu na to, że jako jedyne (oprócz Vichy) nie podrażnia mi oczu.
Moim ideałem jest pianka Vichy, w Polsce niestety bardzo droga, dlatego musiałam znaleźć tańsze rozwiązanie dla produktu, który stosuje codziennie.

Kosmetyki do demakijażu mi zazwyczaj nie pasują. W sumie nie wiem czemu, bo nie mam skłonności do podrażnień, ani nie stosuję dużo makijażu. To mleczko uwielbiam i zabieram zawsze ze sobą. 
Dobrze spełnia swoje zadanie, czyli zmywa makijaż. 
Ładnie pachnie
Jest gęste, wydajne.
Nie podrażnia.






A Wy polecacie coś do demakijażu?

Pozdrawiam!:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥