sobota, 9 lipca 2016

Garnier Essentials krem nawilżający - recenzja.

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kremu nawilżającego firmy Garnier, który ostatnio zakupiłam na stronie iperfumy i bardzo mi się spodobał,więc podzielę się opinią.

Skomponowana dla skóry suchej i wrażliwej moc roślin, aby pielęgnować skórę. Garnier w kremie Skin Naturals Essentials Hydration połączył ochronną moc ekstraktu z róży, silnie odżywcze masło kariate oraz witaminę E o własnościach przeciwrodnikowych w nawilżającej formule, aby skutecznie odpowiadać na potrzeby cery suchej i wrażliwej.
Multiaktywna, nawilżająca formuła kremu Garnier Skin Naturals Essentials Hydration zapewnia trzy poziomy skuteczności: walczy z zanieczyszczeniami, chroni skórę przed codziennymi szkodliwymi czynnikami oraz zapewnia optymalne nawilżenie na 24 godziny.
Cena: 15zł / 50ml

Moja opinia : 

Rzadko używam produktów z Garniera, ale ten jest jednym z moich ulubieńców. Jestem osobą która posiada cerę suchą i wrażliwą więc krem wydaje się być dla mnie idealny. Jednak jeżeli ktoś ma skórę podrażnioną radziłabym wstrzymać się z jego stosowaniem (może piec). Krem jest bardzo lekki. Nadaje się pod makijaż. Delikatnie nawilża. Ma delikatny, mało chemiczny zapach. Nie jest to krem typu S.O.S. , ale do codziennej pielęgnacji, utrzymania skóry w dobrym stanie nadaje się idealnie.

Zakochałam się tym kremie. Miałam kilka wersji zapachowych tego kremu, ale chyba ta wersja przypadła mi najbardziej do gustu i najczęściej do niej wracam. Kiedy próbowałam "przesiąść się" na kremy z innej firmy skończyło się to zatkanymi porami i pryszczami..

Plusy:
- nie uczula, nie podrażnia
- nawilżenie skóry
- naprawdę szybkie wchłanianie
- uczucie nawilżenia przez cały dzień
- nie zatyka porów
- przyjemnie pachnie
- ładne opakowanie
- wydajność
- cena (zwłaszcza w promocji, kiedy można go kupić za 9-11 zł)

Minusy:
- w działaniu kosmetyków nie ma ŻADNYCH minusów
- może dla niektórych cena bez promocji (widziałam go nawet za 21 zł, ale nigdy za taką cenę nie kupiłam, a jak wspominałam, od wielu lat go kupuję)









Używałyście go?
Pozdrawiam, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥