sobota, 30 maja 2015

White shirt OOTD!

Cześć.  Ostatnio miałam trochę rozkmin na temat niektórych ludzi, czy faktycznie są potrzebni w moim życiu. Mam zamiar trochę odciąć się od tych, którzy nie są mi potrzebni, są ze mną tylko dlatego,że mają jakieś profity. Po co nam ktoś, kto najzwyczajniej psuje nam humor, nie wnosi nic dobrego? Czas się trochę zastanowić. Myślę, że wyprowadzka będzie idealnym momentem na tego typu rzecz...

Ale nie o tym. Dzisiaj mam dla Was stylizację. Jest to dosyć elegancki outfit (jak na mnie). Mam na sobie nową, białą koszulę, którą uwielbiam z CNDIRECT. Jedynym jej minusem jest to, że okropnie się gniecie. Ma mega fajny krój, którego poszukiwałam dosyć długo i nareszcie jest moja! Niestety, mimo to, że zaraz czerwiec pogoda nie rozpieszcza, więc nieunikniona była cienka ramoneska z River Island. Do tego dopasowałam podarte boyfriendy, które nawet nie wiem skąd pochodzą. Na nogach mam ostatnio ulubione slip-ony z materiału skóro podobnego. Jako dodatki posłużyły mi złote bransoletki wraz z zegarkiem - standard. Z tego co widać pojawił się też okulary z którymi ostatnio się nie rozstaje. Czas kupić nowe :D Myślałam o Ray Banach Master Club, miał ktoś?


I mam prośbę, proszę kilkajcie tutaj <3













| spodnie - nn | koszula - cndirect | buty - diverse | okulary - dresslink | dodatki - h&m | kurtka - river island | 
EDIT : Nie wiem co jest ale blogger okropnie psuje mi jakoś zdjęć, o co chodzi? :(

KLIK :


It's all! 
Jak Wam się podoba? 
Czy Wy też ostatnio uwielbiacie slip ony? <3

Miłego weekendu, Paula! :*





5 komentarzy:

  1. bluzka śliczna!

    ______________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy31 maja, 2015

    Buty świetne :)

    Zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę (zaczynam) o second handach, pokazuję stylizację oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam na:
    znalezionenamiare.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31 maja, 2015

    Buty świetne :)

    Zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę (zaczynam) o second handach, pokazuję stylizację oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam na:
    znalezionenamiare.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥