niedziela, 3 maja 2015

Black&White&Blue OOTD!

Hej miśki! Nie wiem jakim cudem, ale jest już ostatni dzień weekendu majowego :c Mi upłynął on meeega szybko, ale to pewnie dlatego, że trwał jeden dzień dłużej niż zwykły tydzień. Ja jestem już po testach  i wszyscy mówili, że będzie luźno, zero pracy, a tu guzik prawda. Masa poprawek, nowych sprawdzianów, przedstawienia, treningi, maaaasakra! Ale 8 tygodni ludzie, 8 tygodni! Damy radę! :))


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać efekty ostatniej sesji z Adą :
















              | spodnie - Zara |  kurtka - river island | bluzka,okulary - DRESSLINK |  buty - vans |


PROSZĘ KOCHANI KLIKAJCIE TUTAJ LUB W BANER PO PRAWEJ STRONIE <3   

DRESSLINK
Co uważacie o zdjęciach?
Jak Wam się podoba OOTD?

Miłego dnia, Paula :* 

9 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :). Pozdrawiam!

    + Bardzo proszę o kliknięcie w linki w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten topik jest świetny <3 uwielbiam koronki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dopiero za rok egzaminy. Zamówiłam sobie taką bluzkę! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie połączenie. Bardzo podoba mi się całość !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bluzka!:) oj poszłoby sie jeszcze do szkoły...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. figura ♥
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ale masz śliczna figurę! A outfit?? Bomba! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥