piątek, 17 kwietnia 2015

Batony od Zmianyzmiany!

Hej! Nareszcie mamy weekend, uf... Myślałam, że ten tydzień się nigdy nie skończy! Był mega ciężki i ledwo żyje, a testy gimnazjalne tuż tuż... :D No nic, damy rade, nie? :)


Koniec narzekania, mamy weekend! Zapowiada się przyjemny koncert.
Dzisiaj chcę Wam napisać o batonach marki Zmianyzmiany.

Co o sobie piszą? 

Zmiany na lepsze. Właśnie to nas napędza, więc zamiast narzekać, że nikt w Polsce nie robi zdrowych i smacznych batonów… postanowiliśmy to zmienić! Bazując tylko na naturalnych składnikach, opracowaliśmy wyjątkowe batony, za pomocą których chcemy się z Wami podzielić naszym apetytem na zmiany.

Aloha, Kosmos i Lewy Sierpowy są inspirowane wyprawami w góry, rozmowami do wczesnego rana, wyjazdami na koncerty, niespodziewanymi spotkaniami, podróżami w cztery strony świata oraz spacerami na odległych plażach i w pobliskich parkach.

Imponują nam firmy i organizacje z zasadami. Działające dla dobra lokalnych społeczności lub na rzecz ochrony przyrody i skutecznie promujące zmiany na lepsze. Dlatego 1% naszego zysku przekazujemy Stowarzyszeniu Otwarte Klatki


1. ALOHA

Zaczęłam od tego batona, ponieważ spróbowałam go jako pierwszego. Jak dla mnie jest baardzo słodki i bardzo ciężko zjeść go bez popijania. Idealny w dni, kiedy potrzebujemy sporą dawkę cukru oraz super sprawdzi się w 'te dni " :)  Bardzo mocno wyczuwalny jest tutaj kokos. Ja osobiście uwielbiam kokos w każdej postaci, więc i ten baton bardzo mi posmakował. Idealnie łączy się ze słodkością daktyli i migdałów. Jest też najbardziej kaloryczny (pewnie ze względu na kokos, ale ile tu witaminek! <3 )

Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, płatki kokosowe, nierafinowany olej kokosowy.

Baton dostarcza nam 286 kalorii w tym 6g białka, 16g tłuszczy, 36g węglowodanów.


Jak widać, same naturalne składniki, zero chemii, wszystko wegańskie i świeże, kocham! <3



2. KOSMOS

Ten wleciał jako drugi. Zjadłam go zaraz po treningu i powiem, że dał mi niezłego kopa energetycznego! :) Jest mocno czekoladowy, trochę mniej słodki niż poprzednik, ale nadal daktyle robią swoje.  Kolor tego batona jest mocno brązowy, ponieważ jest w nim kakao. Da się wyczuć też chrupiące w ząbkach orzechy nerkowca/migdały.

Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, kakao.

Baton dostarcza nam 263 kalorie w tym 5,9g białka, 11,4g tłuszczy, 39,3g węglowodanów.



3. LEWY SIERPOWY

Tutaj zdecydowanie urzekła mnie nazwa. Jest tak genialna w swojej prostocie! :) Najmniej kaloryczny ze wszystkich i chyba najlżejszy. Ma w sobie sporo nasion owoców goji, które sama uwielbiam i często dodaje do owsianki. Wyczuwalne są również kawałki migdałów.  Bardzo smaczny baton! :) 

Skład: daktyle, figi, orzechy nerkowca, migdały, słonecznik, jagody goji.

Baton dostarcza nam 252 kalorie w tym 5,9g białka, 9,9g tłuszczy, 40,3g węglowodanów.



Batony w środku : 



2. Składy : 


3. Wartości odżywcze : 



Jak widzicie każdy z nich ma w sobie coś wyjątkowego. Na pewno warto zainwestować te 7/8 złotych w coś, co jest smaczne i pożywne, niż w tą całą chemię, której jest pełno na sklepowych półkach.  Baton ma w sobie sporą liczbę węglowodanów, dostarczy nam wielu niezbędnych tłuszczów oraz znikome ilości białka.  Wybierajmy rozsądnie! Zdrowie za kilka lat na pewno nam podziękuje. Batony może spożywać każdy, ponieważ są wegańskie i nie ma w nich nic nieodpowiedniego.  Takim kawałkiem, który ma 69 gram można się nawet najeść, idealnie sprawdzi się na drugie śniadanie, czy podwieczorek. Doskonale sprawdzą się przed/po treningu.




Na dzisiaj to wszystko :) 

Słyszałyście o tych batonach? 
Wypróbowałybyście je ? :)

Miłego weekendu, Paula :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe są, spróbowałabym :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oo wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam raz o nich na innym blogu, wyglądają pysznie! Mają cudne opakowania! :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o wyglądają całkiem ciekawie! a ja kocham słodycze! co do ogólnie lepszego odżywiania ja też np zaczęlam kupowac kerbaty w herbaciarni ze zdrowymi składnikami! pozdrawiam gorąco! http://atramworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥