sobota, 17 stycznia 2015

Sooooo yummy! Mixit ♥

Hej kochani! Wszyscy wstali? :) Ja niestety, obudziłam się po 7- tak, w sobotę...
Moje plany na dzisiaj nie są za ciekawe-nauka... Dajcie mi ferie!

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić markę MIXIT

Co to właściwie jest?


To bardzo proste, chociaż wymyślenie samej nazwy trwało ponad rok. Mix it z języka angielskiego znaczy (wy)mieszaj to.. A więc jak już sama nazwa mówi na Mix.it sobie możesz wymieszać swoją wymarzoną mieszankę musli w kilka kliknięć.

Jak stworzyć własną mieszankę?

Możesz mieszać świeże musli lub wybrać w górnym menu kasze, suszone owoce jeżeli chcesz zdrowe smakołyki bez płatków, czekoladę, ciastka lub Mixitki i na dodatek również saszetki do kieszeni.

Jeśli wybierasz musli, wybierz podstawę i ewentualnie rozszerz ją o inne płatki lub nasiona (jeżeli mieszasz same orzeszki i owoce, nie musisz wybierać płatki). Dalej przejdź do zakładki owoce suszone, orzeszki i nie zapomnij dodać coś unikalnego, naprzykład czekoladowe wiórki.

Co jest takiego niezwykłego?

Jeżeli masz już swoją wymarzoną mieszankę gotową, włóż ją do koszyka. W koszyku masz możliwość nazwać swoją mieszankę lub napisać życzenia, wybrać najładniejszą tubę i dodać lub usunąć poszczególne produkty.


Dlaczego jeść na śniadanie (lub drugie śniadanie, na kolację, chrupać..) musli?

Śniadanie jest nie tylko najważniejszym daniem dnia, lecz może być świetnym początkiem dnia. Dlaczego więc nie połączysz rozrywkę z tym, co lubisz a zarazem dbasz o swoją sylwetkę i zdrowo się odżywiasz? Jakościowa mieszanka zbożowa, którą u nas skomponujesz, doda Ci energii na cały dzień a równocześnie dostarczasz organizmowi witaminy, błonnik, antyoksydanty itp. Nie tylko wyznawcy numerologii mogą skomponować własną mieszankę musli wg wartości odżywczych widniejących pod tubą.


No więc po małym wstępie opiszę Wam moje odczucia.
W moim zamówieniu znalazła się jednak kaszka. Wybrałam już dostępny smak: Jagody w ryżu. 
Szczerze to nigdy wcześniej nie miałam styczności z kaszą ryżową, dlatego też padło na nią :)
Link : http://www.mixit.pl/gotowy-produkt/porridge/jagody-w-ry-u

Jak dla mnie jest idealna na śniadanie lub podwieczorek. Uwielbiam jej uniwersalność i to, że pomimo niewielkiej ilości kalorii możemy się przyzwoicie najeść i dostarczyć swojemu organizmowi potrzebnych węglowodanów.  Możemy dodać do niej (moja ulubiona wersja) - świeże borówki, truskawki, maliny, co tylko chcemy <3
Kolejnym plusem jest krótki skład, nie ma żadnej niepotrzebnej chemii itp. 
Uwielbiam też to, że idąc np. do szkoły nie muszę wstawać o wiele wcześniej, bo kasza jest gotowa w max. 2 minuty. Należy tylko nasypać 2/3 kaszy do kubka i zalać gorącą wodą. Od razu jest gotowa do spożycia. I LIKE IT ! 













Co uważacie o takich mieszankach? Jedlibyście? :D 
Bo ja z chęcią przetestowałabym wiele innych ich produktów! 

Haha, miłego dnia, Paula! :*

12 komentarzy:

  1. Z wielką checią skomponowałabym swoją mieszankę! :) ja juz na szczecie zaczęłam ferie *_*

    http://tuniaaa-ti.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czad, nie słyszałam o tym, a lubię musli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, nie słyszałam o tym, ale chętnie bym spróbowała!! :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega sprawa z tym ; ) Pocieszę cię, ja mam ferie jako ostatnia, został cały miesiąc... ; (

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba gdzieś to już widziałam, świetne na prezent! :)
    Sama chyba się skuszę na wlasną kompozycję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥