wtorek, 20 grudnia 2011

Soxo.

Hej , pisze Paula.  Dzisiejsza notka będzie o pewnym sklepie. Ostatnio (sobota) byłyśmy z Adą na zakupach świątecznych. Padło na Rossman'a (?) i tam kupiłyśmy prezenty dla naszych mam :)  Ada nie pamietam jaki dokładnie kupiłą , ale był chyba z Garniera i w takiej kosmetyczce wiem , że jest inny ale co tam :)
 
Ja zaś kupiłam inny trochę zestaw , ale też mi się podoba :)  
To tak do prezentów kosmetycznych. Możliwe potem napiszę co dla kogo kupiłam ale już może po swiętach , bo jak ktoś tu zajrzy to będzie lipa :)
Ale dzisiaj nie o tym.Gdy szukałyśmy prezentów przy okazji Adzie spodobały się kapcie. Takie 
śliczne w panterkę. :) Były one z firmy SOXO.  Jakoś tydzień temu przyszedł kurier i wręczył mi paczkę :) Tutaj wstawiam jej zawartość :
Wydaje mi się , że to też super sprawa na prezent :)
Pierwsza rzecz , ktora według mnie jest fajna i bardzo , bardzo potrzebna zimą - termofor. 
Zawsze chciałam go mieć , ale jakoś nie było okazji , a ten jest świetny :) Ma słodkie 'ubranko'
Kolejnym produktem są skarpetki :) Są na 5 palców (oddzielnych) :D I motyw też jest taki świąteczny :) 
Tutaj ciepłe kapcie , wzór - norweski  :D 


A w tych jestem 'zakochana' :) Są tak ciepłe i tak śliicznee , na prawdę polecam :D 

'Podeszwa' ma takowy napis :) 

A tutaj widać króliki, mają one na nosie taki 'bąbelek' ale niestety na tym mi się oderwał , z tyłu jako ogonek też jest taki bąbel :D 
I ostatni już ... Te skarpetki mnie rozbawiły :D Z tyłu mają takie misiaki :D 

Serdecznie polecam i zapraszam Was do zakupu na ich stronie : 
http://www.soxo.pl/  
Albo jeśli ktoś nie lubi w necie , to w Rossmanie. 
http://www.facebook.com/pages/SOXO/212790972087642   
tutaj jest ich strona na fb , można polubić wtedy będziecie 'na bieżąco'
Czasami są akcje z darmowymi wysyłkami , zniżkami itp. 
A Wy macie już prezenty gwiazdkowe?  Czy podobaja Wam się produkty SOXO?







8 komentarzy:

  1. Super prezenty :> A jeśli chodzi o SOXO i ich produkty rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty,na kazda kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny termofor.
    Dodaje do obserowanych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. taki termofor byłby zbawieniem dla moich zimnych stóp : ))

    dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem 100-tną osobą - w zamian należy mi się jakis bonus ulgowy :D

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥