poniedziałek, 3 grudnia 2018

Nivea szampon micelarny - recenzja.

Hej! Dni lecą jak szalone, mamy już grudzień! Osobiście uwielbiam ten miesiąc! Wszystko ma swój klimat, jest takie wesołe! :)

Dziś przygotowałam recenzję nowości od marki Nivea.  Mianowicie, mowa tu o szampon micelarny do włosów normalnych i przetłuszczających się.


O produkcie:

Głęboko Oczyszczający Micelarny Szampon NIVEA wzbogacony o ekstrakt z melisy cytrynowej:
skutecznie oczyszcza i dodaje lekkości włosom,
odświeża włosy i skórę głowy na długo,
chroni naturalne pH skóry głowy.
Micelarna technologia zastosowana w szamponie zawiera łagodnie i głęboko oczyszczające micele, które skutecznie usuwają zanieczyszczenia i pozostałości kosmetyków, jednocześnie dbając o zdrowie włosów i skórę głowy.

Dlaczego Micelarne Szampony NIVEA są takie dobre? Dzięki innowacyjnej micelarnej technologii zapewniają ultra skuteczną i jednocześnie delikatną pielęgnację, która głęboko oczyszcza włosy i skórę głowy, jednocześnie dbając o ich zdrowie. Włącz je do swojej codziennej pielęgnacji i odkryj zalety zdrowo wyglądających włosów i skóry głowy!


Moja opinia :
Szampon ten kupiłam pod wpływem wielu pozytywnych recenzji w Internecie. Spodobała mi się formuła bez barwników, bez silikonow, bez parabenów oraz niska cena. :)

Szampon znajduje się w ogromnej butli wykonanej z przezroczystego plastiku. Pojemność to aż 400 ml, która wystarcza na długi czas. Produkt posiada delikatny, przyjemny zapach.

Bardzo podoba mi się przezroczysty kolor tego kosmetyku, a także jego gęsta konsystencja. Szampon spisuje się na moich włosach bardzo dobrze. Silnie oczyszcza i sprawia, że są lekkie. Nie podrażnia skóry głowy, ani nie wysusza włosów. :)

Skład co prawda opiera się na silnym detergencie jakim jest Sodium Laureth Sulfate, ale ze względu na brak ciężkich silikonów nie obciąża włosów i nie podrażnia mojej skóry głowy. Uważam, że od czasu do czasu warto użyć mocniej oczyszczającego szamponu, aby dokładnie zmyć wszystkie zanieczyszczenia, a także nadbudowane na włosach silikony czy inne składniki. Nie jest to z pewnością szampon do codziennego użytku, gdyż mógłby podrażnić, a nawet wysuszyć włosy :)

Mam wrażliwą skórę głowy i niestety klasyczny szampon Nivea to dla nich zabójstwo. Ten ze względu na stosunkowo prosty skład jak na tę markę sprawuje się u mnie bardzo dobrze i myślę, że chętnie wrócę do niego :)


ZALETY:
cena,
opakowanie,
stosunkowo prosty skład,
dobre oczyszczenie i uczucie "lekkich" włosów.,
duża pojemność i świetna wydajność

WADY:
nie widzę żadnych

PODSUMOWUJĄC : Mój ideał. Bardzo dobrze oczyszcza włosy i skórę, nie podrażnia, nie powoduje swędzenia głowy. Włosy są po nim odświeżone, bardzo dobrze się układają. Jeśli mam wybrać szampon drogeryjny - wybieram ten!






Używacie go? Macie o nim jakieś opinie?

Pozdrawiam, Paula :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥