sobota, 24 listopada 2018

Syoss Anti-dandruff Control - recenzja

Cześć! Po Black Friday mam dla Was recenzję nowego produktu. Jest to  Syoss Anti-dandruff Control, który ostatnio testowałam. Możecie go znaleźć m.in. na iperfumy.

Ogólnie uwielbiam produkty Syoss, ale ten zmienił moją pielęgnację włosów!

O firmie :

SYOSS to odnosząca sukcesy marka rynkowa dla kobiet i mężczyzn w wieku 25-50 lat, którzy oczekują włosów pięknych, zadbanych i wypielęgnowanych jak po wizycie w salonie fryzjerskim, każdego dnia.

SYOSS to najbardziej udane wprowadzenie na rynku kosmetyków ostatnich 10 lat w ramach portfolio Henkla . Oferuje produkty do pielęgnacji, stylizacji oraz koloryzacji włosów, które zostały stworzone i testowane przy udziale fryzjerów, stylistów.

Syoss to marka, która została stworzona przy współudziale profesjonalnych fryzjerów.Wysokiej jakości składniki pozwalają zadbać o piękno twoich włosów.

Syoss to 4 linie produktów pielęgnacyjnych:

SYOSS Shine Boost
Opracowana z myślą o włosach zmęczonych, łamliwych i bez połysku. Dzięki dodatkowi witaminy B3, pantenolu i oleju z pestek brzoskwini, kosmetyki nie tylko pielęgnują włosy, ale także wygładzają je, nadając im wspaniały połysk i miękkość. W linii znajdują się szampon, balsam i nabłyszczająca odżywka w spray’u bez spłukiwania.

SYOSS Repair Therapy
Wzmacnia włosy suche i zniszczone, wygładza je i nadaje zdrowy połysk. Zapobiega łamaniu się włosów i rozdwajaniu końcówek. Balsam wspomaga pielęgnacyjne działanie szamponu, ułatwiając rozczesywanie włosów. 2-minutowa intensywna maseczka głęboko regeneruje suche, zniszczone włosy i zabezpiecza je przed łamaniem.

SYOSS Volume Lift
Dodaje siły i objętości włosom cienkim i delikatnym wzmacniając je od samej nasady. Cenne składniki – m. in. witamina B3 i pantenol zawarte w formule tej linii, łagodnie oczyszczają i pielęgnują włosy, nie obciążając ich. W skład linii wchodzą szampon i balsam.

SYOSS Color Protect
Dzięki kosmetykom SYOSS Color Protect, włosy farbowane i rozjaśniane otrzymują optymalną ochronę i pielęgnację. Szampon, balsam i intensywna 2-minutowa maseczka pomagają chronić cenny odcień farbowanych włosów przed blaknięciem
i nadają im wspaniały połysk.


Opis produktu :

Profesjonalna jakość oraz formuła dopasowana do potrzeb zarówno kobiet, jak i mężczyzn sprawiają, że warto sięgnąć po ten właśnie szampon. Jego wysoce efektywna formuła zawiera skoncentrowany pirytionian cynku, który zwalcza łupież, a także pozwala łagodzić podrażnienia skóry głowy, uwalniając od jej swędzenia - już przy pierwszym użyciu. Co więcej, Syoss gwarantuje brak nawrotów uciążliwych objawów aż do 6 tygodni.


Moja opinia :

Szampon Syoss przeciwłupieżowy wpadł w moje ręce przypadkiem i okazał się rozwiązaniem moich problemów! Żaden inny szampon przeznaczony do walki z łupieżem na mnie nie działał, a Syoss pomógł mi już po pierwszym użyciu.Kiedy miałam duże problemy z łuszczącą się skórą głowy i wspomagałam się również lekami ten szampon sprawdził się idealnie. Po zakończonym leczeniu używałam go dalej profilaktycznie, w tej chwili nie mam problemu z łupieżem czy łuszczeniem się skóry głowy. Jest wydajny jedna butekla przy stosowaniu 2 razy w tyg oraz długich gęstych włosach wystarczyła mi na jakieś 2 miesiące nawet dłużej.
Moje włosy wyglądają super! Jestem bardzo zadowolona z efektu gładkich i błyszczących włosów, które dobrze się układają.
Dodatkowo jest bardzo wydajny, bo świetnie się pieni.
Jestem zadowolona:+ dokładnie oczyszcza
+ nawilża, pielęgnuje włosy
+ redukuje łupież
+ dobra konsystencja, ładnie się wypłukuje
+ wydajny
+ korzystna cena






Macie jakieś szampony godne polecenia?

Pozdrawiam, Paula! <3

1 komentarz:

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥