piątek, 5 stycznia 2018

TOŁPA Green Moisturizing - krem do rąk - recenzja.

Hej! Dziś mam dla Was recenzję kremu do rąk od firmy Tołpa. Teraz, kiedy jest taka pogoda za oknem, warto zaopatrzyć się w jakiś dobry krem, aby nasze dłonie nie były przesuszone.

Opis produktu :

Nawilżający krem łagodzący do rąk. Nawilża i wygładza. Łagodzi podrażnienia i uelastycznia. Hypoalergiczny. Skóra: wrażliwa, normalna, odwodniona i podrażniona. Roślinne składniki: bawełna, irys. Wiemy, że skóra relaksuje się tylko w wyjątkowych okolicznościach. Oprócz odpowiedniego nawilżenia trzeba jej zapewnić ochronę. I zadziałać odprężająco. Bawełna i irys zapewniają jej to wszystko jednocześnie. Nasz krem nawilża i zatrzymuje wodę w naskórku. Odbudowuje naturalną barierę ochronną. Wspomaga regenerację mikrouszkodzeń i łagodzi podrażnienia. Wygładza, uelastycznia i przywraca dłoniom miękkość. Chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. 0%: alergenów, sztucznych barwników, PEG-ów, silikonów, oleju parafinowego, parabenów i donorów formaldehydu. Tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, fizjologiczne pH, konserwanty, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi. Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego.
Moja opinia :

Moja znajoma bardzo chwaliła ten krem, więc uznałam, że go przetestuję. Dorwałam go na iperfumy. Krem świetnie nawilża i szybko się wchłania, idealnie sprawdza się przy cerze suchej - takiej jak moja. Czuć, że ma dużą zawartość składników aktywnych, ponieważ po nałożeniu go skóra zaczyna się rozgrzewać. W dodatku zapach kosmetyku jest bardzo przyjemny, delikatny. Na razie jest to mój ulubiony krem, polecam!

+ Jest bardzo wydajny. Używam go codziennie od ponad miesiąca i zużyłam max 1/5 opakowania.
+ Nie podrażnia, nie uczula
+ Przyjemnie pachnie.
+ Przystępna cena.

Czaiłam się na niego dłuuugo, w końcu zdecydowałam się go zakupić i bardzo mi się to opłaciło.

Ładna tubka, po przecięciu zobaczyłam, że zostały tam może ze dwa użycia - wszystko praktycznie da się wycisnąć, zatem nie marnujemy produktu co jest niewątpliwie na plus. Ale co to jest za ZAPACH! O jeny, najładniejszy zapach kosmetyku [na opakowaniu jest napisane, że zapach irysa działa odprężająco/relaksacyjnie i na mnie tak działał - MISTRZOSTWO!].

Co do kwestii pielęgnacyjnej to nie mogę mu prawie nic zarzucić. NAWILŻA skutecznie - dłonie stają się mięciutkie, suche skórki przy paznokciach nie odstają, KOI natychmiastowo i czuć ULGĘ - dłonie nie są ściągnięte, gładkie, nawilżone, ale NIE KLEI SIĘ, nie pozostawia powłoczki, ani nic z tych rzeczy - idealny do używania w ciągu dnia, w pracy, w domu, gdziekolwiek.

To drugi najlepszy krem jaki trafił w moje ręce, a przewinęło się ich całe mnóstwo, ponieważ moje dłonie wymagają ciągłego nawilżenia. SERDECZNIE POLECAM! :)




Używałyście go kiedyś? 

Pozdrowienia, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥