sobota, 2 grudnia 2017

L'ORÉAL PARIS Elseve Arginine Resist - recenzja.

Heeej! I nagle mamy grudzień...  Szok.. Zaraz trzeba będzie myśleć o prezentach na święta, o ciepłych kurtkach i rękawiczkach... Masakra. Kompletnie nie wiem, kiedy ten czas mija.

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić produkt od marki L'Oreal. Uwielbiam tę firmę, a ten produkt L'ORÉAL PARIS Elseve Arginine Resist, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.


Opis produktu: 

Niezwykła dwufazowa, ekspresowa odżywka w spray'u do włosów potrzebujących odżywienia. Bez spłukiwania i szybka w użyciu. Pielęgnuje włosy, pozostawiając je lekkie i jedwabiście gładkie. Oferuje natychmiastowe wygładzenie. Ułatwia rozczesywanie i nadaje intensywnego blasku.
- natychmiastowe scalenie rozdwojonych końcówek oraz odbudowa włókna włosa.
- łatwe rozczesywanie, intensywny połysk, ochrona przed puszeniem.
Potwierdzone rezultaty: scalenie rozdwojonych końcówek – w dowolnym miejscu i czasie. Włosy stają się zadbane, mają piękny połysk i ochronę przed puszeniem.

Skład: Aqua/Water, Isododecane, Lactic Acid, Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein, Phenoxyethanol, Phenyl Trimethicone, Acetic Acid, Arginne, Trideceth-10, Polyquaternium-16, Polyquaternium-6, Polyaminopropyl Biguanide, Limonene, Lanalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Amodimethicone, Serine, Butylphenyl, Methylpropional, Citronellol, Laureth-23, Laureth-4, Glutamic Acid, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Parfum/Fragrance



Moja opinia:

Jakiś czas temu testowałam wersję niebieską, teraz zdecydowałam się na wariant różowy. oba sprawdziły się super i podkrada mi ją mama oraz siostry. Włosy bardzo dobrze się rozczesują, fajnie układają. Odżywka ich nie obciąża, może być stosowana zarówno na włosy mokre jak i suche. Są miękkie i przyjemne w dotyku, ładnie pachną i nie przetłuszczają się.
Odżywkę pielęgnacyjną kupiłam niedawno i jestem w trakcie jej stosowania. 
Co zwróciło moją uwagę - zapach! Bardzo ładny, słodki zapach. 
Konsystencja odżywki również bardzo dobra. 
Wygodne opakowanie z mechanizmem ułatwiającym aplikację preparatu na włosy!
Odżywka może i lekko ułatwia rozczesywanie.

Jakie mam włosy? 
Długie, gęste, rozjaśniane, przesuszone. 

Czego oczekuję ? 
Ochrony włosów oraz takiego doraźnego ale znacznego poprawienia ich kondycji, wyglądu, łatwości aplikacji, a także przyjemnego zapachu. 

Jak sprawdził się u mnie ten produkt?

Zalety :
+faktycznie rozczesanie nawet moich włosów przy jej pomocy jest ułatwione
+pogrubia włosy, po użyciu wydają się one znacznie grubsze, zdrowsze, są miękkie
+nie obciąża ich
+można stosować zarówno przed wysuszeniem, jak i po, czy po prostu w ciągu dnia
+ślicznie pachnie, co w przypadku tego typu odżywek jest ważną kwestią
+wydajna
+dobry atomizer
+byłoby nieprofesjonalne, gdybym napisała o tym na początku, ale nie mogę pominąć, iż jej aplikacja nie tylko dzięki działaniu, ale także opakowaniu i formie sprawia, że mam zwyczajną radochę jak jej używam

Wady:
- W mojej opinii jest ona bardziej takim ulepszaczem włosów, niż faktyczną dogłębną regeneracją







Używałyście go? 

Pozdrawiam Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥