wtorek, 15 sierpnia 2017

LA ROCHE-POSAY Effaclar DUO - recenzja - iperfumy

Heeej! Ostatnio napisałam Wam recenzję kosmetyku firmy LA ROCHE- POSAY.
Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu LA ROCHE-POSAY Effaclar DUO, który jest najlepszy moim zdaniem <3


Opis :

Effaclar Duo jest kompletną pielęgnacją zawierającą 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na dwa główne objawy trądziku:
- zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki): niacynamid i pirokton olaminy aby oczyścić skórę i chronić przed powstawaniem nowych zmian trądzikowych,
- zaskórniki: połączenie LHA z kwasem linolowym aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie.

Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roche Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia.

Po 4 tygodniach pory są odblokowane a zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd. Na początku stosowania stan skóry może się przejsciowo pogorszyć.
Moja opinia:

W końcu znalazłam odpowiedni krem dla mojej cery! Po latach poszukiwań, prób, cierpień i łez :D OTO JEST!

Plusy:
+ zredukował trądzik i wszystkie inne paskudztwa na twarzy do ZERA
+ nie zapycha
+ bezzapachowy
+ nawilża
+ szybko się wchłania
+ leciutki, delikatny
+ wydajny
+ cudnie wygładza skórę
+ ogranicza świecenie skóry w strefie T

Miło jest kupić go w promocji, aczkolwiek za takie działanie nie miałabym problemów, żeby go kupić w cenie regularne






Słyszałyście o nim?

Pozdrawiam, Paula :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥