środa, 18 maja 2016

Bronzer Bahama Mama!

Dzisiaj kolejny post z recenzją kosmetyku. Jest to bronzer, który większość z Was pewnie kojarzy.A mianowicie - The Balm - Bahama Mama. Zamówiłam go na iperfumy. Ja wcześniej kompletnie nie wiedziałam jak używać bronzera, sądziłam że jest mi to niepotrzebne. Jednak po pierwszym użyciu się totalnie zakochałam.

Kosmetyki theBalm są odwierciedleniem filozofii nowoczesności. Mają oferować codzienny komfort w sposób prosty i szybki, a przy tym dostarczać zabawy. Kosmetyki do makijażu legendarnej marki z USA doskonale wypełniają jej hasło: „Piękna w ciągu 5 minut“. Pokochaj niecodzienne opakowania retro, zabawne nazwy, a przede wszystkim rewelacyjne rezultaty.Kosmetyki theBalm urzeczywistniają swoje zamierzenie niezależnie od wieku klientek, bo jak mówi założycielka marki, Marissa Shipman: „Młodość to stan twojego umysłu i zawartość twojej kosmetyczki“. Jeśli wypełnisz ją kosmetykami theBalm, możesz być pewna, że będziesz mieć swój wygląd zawsze pod kontrolą. A do tego inne plusy – żadnego testowania na zwierzętach czy parabeny w składzie.Marissa Shipman rozpoczęła swoją działalność na rynku kosmetycznym z uporem i pewnym dystansem. Kupiła kilka książek o produkcji kosmetyków i zaczęła zastanawiać się nad tym, jak wyobraża sobie idealne produkty do pielęgnacji i makijażu, a następnie rozpoczęła eksperymenty we własnej kuchni. Później założyła firmę, zatrudniła chemika i stworzyła stronę internetową. W 2004 r. ta mieszkanka Nowego Jorku wydała pierwsze kosmetyki theBalm, dzięki czemu dziewczyny i kobiety mogły odkryć nowy wymiar makijażu. W bogatej ofercie marki znajdziesz wszystkie produkty potrzebne do upiększania wyglądu, poczynając od tuszy do rzęs, błyszczyków do ust, cieni do powiek, przez pudry, aż po multifunkcyjne zestawy kosmetyczne. Do najchetniej kupowanych produktów należą rozświetlacz theBalm Mary - Lou Manizer, paleta cieni do powiek z pędzelkiem theBalm Nude Tude, tusz do rzęs nadający objętość theBalm Cheater, róż i cienie do powiek w jednym theBalm DownBoy, bronzer theBalm Bahama Mama, płyn do demakijażu oczu theBalm Balms Away czy eyeliner theBalm Schwing. Oferta jest niezwykle kompleksowa, więc znajdziesz w niej mnóstwo produktów i dodatków.Ty również lubisz produkty, które już samym wyglądem wprawiają cię w dobry humor? W przypadku kosmetyków tej marki oryginalny design połączony jest z wyjątkową jakością. Mnóstwo kolorów i doskonałych receptur uczyni z ciebie prawdziwą artystkę, a z twojej twarzy najlepsze płótno. Bądź piękna i zawsze młoda z kosmetykami theBalm!







Moja opinia:

Świetny bronzer wart swojej ceny. Kolor dosyć ciemny, mocno napigmentowany, nie za ciepły ale też i nie za zimny, można powiedzieć, że oliwkowy. Nadaje się zarówno do konturowania jak i opalenia cery. Jestem brunetką, dlatego w moim przypadku nie boję się, że nakładając go zrobię sobie nim plamę bądź w jakiś sposób przesadzę, ale nie mam też ciężkej ręki. Dla brunetek idealny, ale myślę, że i w innych typach urody się sprawdzi, ponieważ kolor jest bardzo uniwersalny, trzeba po prostu wypracować sobie swój sposób nakładania. Kolejny plus to jego trwałość. Rano nałożony trzyma się praktycznie cały dzień. Poza tym jest bardzo wydajny. Przy codziennym stosowaniu starcza na ponad pół roku. Na koniec wspomnę o ślicznym kartonowym i poręcznym opakowaniu. Jest lekki i zmieści się do każdej kosmetyczki. Podsumowując, zdecydowanie warto.
Ja jeszcze nie zdążyłam się opalić, mam b. jasną karnację, a ten kolor w małej ilości naprawdę nie kłóci się z moim aktualnym kolorytem, na lato również będzie idealny. Osobiście znudziły mnie "szaracze" do ostrego konturowania, fajne to było na zimę, teraz chciałam przerzucić się na coś odrobinę cieplejszego (broń boże nie pomarańczowego), ale wciąż nadającego się do nienachalnego konturowania i BahamaMama okazała się strzałem w 10! 


Ogólnie - najlepszy bronzer jaki miałam, polecam! <3

Buziaki, Paula :*




3 komentarze:

  1. Ja znowu jedynie toleruje chłodne bronzery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z the balm używam rozświetlacz mary lou i róż frat boy, bronzer jednak mam z bikora ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie produkty do konturowania z The Balm są świetne, ten bronzer również :D
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥