sobota, 23 kwietnia 2016

Garnier Skin Cleansing 3w1! :)

Heejooo!

Czas leci jak szalony, a dzisiaj kolejna recenzja. Tym razem będzie to Garnier Skin Cleasing 3w1, który zakupiłam na iperfumy, jednak jest w każdej Naturze czy Rossmannie

Opis producenta : 

Garnier Skin Naturals Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania. To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efektem jest idealnie czysta skóra bez pocierania. Bezzapachowy.

Moja opinia:
Od płynu micelarnego nie oczekuję dużo - ma mnie nie podrażniać i zmywać makijaż.
Do plusów muszę jeszcze zaliczyć fakt, że płyn w ogóle nie pachnie i w ogóle nie ma koloru. To taka prostota, która dla mnie jako estetki jest całkiem istotna.
Plus za to, że jest łagodny dla oczu - nie powoduje podrażnień i łzawienia.
Pojemność - 400ml - również na plus, ponieważ płyn dzięki temu wystarcza nawet na kilka miesięcy.
Ma krótki skład - to dobrze.
Jestem bardzo zadowolona. Idealny produkt do skóry suchej i wrażliwej oraz mieszanej. Nie wysusza,nie powoduje uczucia ściągnięcia. Zdecydowanie zakupię ponownie. Dobrze oczyszcza skórę z makijażu. Niestety nie mogę stosować wody do oczyszczania skóry z makijażu,gdyż nadmiernie powoduje to u mnie uczucie ściągnięcia.
Bez problemu sobie radzi z moimi kosmetykami. Nie muszę nawet pocierać, wystarczy przytrzymać chwilkę wacik i nawet tusz z rzęs schodzi bardzo łatwo. Skóra jest oczyszczona, bez uczucia ściągnięcia. Płyn nie podrażnia, a do tego jest bardzo wydajny.
Używam go także do oczyszczania twarzy wieczorem, nawet w dni bez makijażu. Cera po nim jest lekko zaróżowiona, ale efekt szybko mija. Później gładka i oczyszczona z sebum, czy innych zanieczyszczeń.Ogólnie to mój numer 1 wśród płynów micelarnych. Płyn nie podrażnia, nie szczypie w oczy, radzi sobie z mocnym makijażem, ma duże opakowanie i fajną cenę (można go dorwać w promocji). Na razie lepszego nie znalazłam, polecam!






Wiem, że wiele z Was go używa, ale czy lubi? Dajcie znać :)

Miłego dnia, Paula!

3 komentarze:

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥