sobota, 12 lipca 2014

Skillz t-shirt!

Siemka! Pogoda jest okropna, leje i pokrzyżowała mi plany gr... No ale nic, właśnie skończyłam ćwiczyć i przerobiłam w końcu zdjęcia z poprzedniej sesji.

Pomysł narodził się nagle i stwierdziłyśmy, że idziemy na sesje, spontan. Ada ma nową lustrzankę i od razu musiałyśmy ją wypróbować. Efekty oceńcie sami! :)

Mam na sobie mój ostatni zakup, który uwielbiam i który (tak mi się wydaje), robi wrażenie. Mianowicie koszulka z firmy Majors z doszytą bandamką, uwielbiam ten wzór *inlove* Na nogach mam spodnie- połączenie jeansu ze skórą od SammyDress. Na stopach lekko zdarte od treningów vansy old skoole, ale to nadaje im tylko charakteru. Z dodatków - na głowie oczywiście snapback, w tej stylizacji postawiłam na dosyć klasyczny model od Crooks and Castles. Na nosie okulary z h&m, które pokochałam i uważam, że pasują niemal do wszystkiego. Z biżuterii - głównie pod okulary - kolor złoty-bransoletki, zegarek i kieta :D



















    |  t-shirt- Majors | buty - vans | spodnie - SammyDress | snapback - crooks&castles | dodatki - allegro |         okulary - h&m |


Co sądzicie? 
Jak z jakością zdjęć?


Miłego wieczoru, Paula! :)

10 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love the awesome outfit!it makes you more pretty
    send my kiss to you,dear

    your lovely Poppy:
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjecia, co to za lustrzanka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Jakość jest super!


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna koszulka. Zdjęcia są dobre, widać, że lustrzanka. :)

    http://fallenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wszystko ze sobą połączyłaś. Zapraszam na nowy post :))
    http://worldcanbeperfect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ^^ Fajna stylizacja a jakość zdjęć bardzo dobra ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Zapraszam do siebie. Byloby mi bardzo miło gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Bardzo mi na tym zależy. patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju *,* śliczna tunika

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥