poniedziałek, 12 maja 2014

Baseball team!

Siemano! 

Dzisiaj chciałabym pokazać efekt ostatnich zdjęć, a mianowicie stylizację. Oczywiście na głowie musi być snap, jak inaczej :D Dorwałam też koszulę, której szukałam dosyć długo, pamiętam jak miałam ją kupić w Bułgarii, ale coś mnie powstrzymało. Na nogach jedne z wygodniejszych butów - Janoski. Na szyi kieta (:D), a na nadgarstku czarno-złoty zegarek. Uwielbiam tę kolorystykę. 





















spodnie - tally weijl
koszula - H&M
zegarek - geneva
okulary - mohito
buty - Stefan Janoski, Nike
Snapback - mitchell and ness
naszyjnik - persunmall

I co sądzicie o całości?

Nice day,  Paula  <3

11 komentarzy:

  1. Mam tą samą kurtkę i kamizelką co Ada(??) :D
    Śliczne zdjecia, mam tez ten naszyjnik co Ty ^^
    Bosko jesteś ubrana :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Snapback śliczny, ogólnie stylizacja bardzo mi się podoba i jest to jedna z niewielu w blogsferze, w której bym nic nie zmieniła ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Love ur sporty look :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,dear
    Fall in love with this beautiful girl
    Love you smile totally,and wanna be a chic girl like you
    So,wanna be your friend,can i ?
    A truly happy person is one who can enjoy the scenery while on a detour.
    I am Poppy,your lovely friend
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, you’re amazing darling!

    New post on my blog, I’m waiting for your opinion dear!
    BABYWHATSUP.COM

    THIS BRAND IS LOOKING FOR NEW BLOGGERS!


    Get in touch, I’m following you! Facebook | Instagram | Bloglovin |
    Win a trip in Genoa

    Kisses from Italy

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥