niedziela, 2 lutego 2014

Zajawkowy shop! :D

Siema mordy! Wróciłam z obozu tanecznego, było mega cudownie! Wszystko złożyło się w jedną całość i było idealnie. Tylko tyle mogę powiedzieć : DZIĘKUJĘ. Dobrze jest mieć taką drugą rodzinę, która rozumie Cię w każdym aspekcie. MY PEOPLE <3 A zaraz muszę lecieć się pakować znów, całe zycie na walizkach :D

Złapałam tam meeeeeeeega, mega dużo zajawy, a post o którym chce dzisiaj napisać też w jakiś sposób się z tym łączy :)
Bo nazywa się zajawkowy.pl :D

Mają oni swoją stronę na fb : https://www.facebook.com/zajawkowy
 LAJKUJCIE! :D

Na stronie znajdziecie na pewno akcesoria snowboardowe, np. buty, wiązania czy dechy! Ja już nie mogę sie doczekać moich zjazdów :> 
Zimą na stoku na pewno nikt nie pogardzi dobrą herbatą albo kawą, którą możemy zabrać w termosie, tylko ja mam zawsze ten problem, że mi przecieka, a tutaj tak nie jest, propsy! :D
Jak już jesteśmy przy sporcie to jest też odpowiedni sprzęt do sportów wodych.
I jeszcze jedna z rzeczy, którą muszę na pewno mieć, bo moja już się starzeje to nerka/saszetka :D A tutaj mają mega fajne kolory i wzory :)
A teraz przejdźmy do najlepszego aspektu czyli ubrania! Jest tutaj jedna z moich ulubionych firm czyli Diamante Wear. Mają serio spoko ciuchy, zobaczcie sami :D






Ja muszę się iść wreszcie spakować :)
Piątal! Paula! :*

15 komentarzy:

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥