sobota, 8 lutego 2014

Playboy cz.2 iperfumy :)

Hej! Ja już w domu, spałam do prawie 13, gdzie i tak obudził mnie mój brat, haha :D W końcu trzeba się było wyspać nie? :D
Dzisiaj część 2 perfum z Playboy'a :D


1.Play it Rock


Playboy Play It Rock to owocowo - korzenny zapach dla kobiet. Pragniesz seksownego wyglądu i poszukujesz ekscytujących perfum, które cudownie podkreślą twój namiętny i nieograniczony charakter? Więc musisz wypróbować Play It Rock! Wyjątkowy pudrowo - różowy koktajl miłości w postaci egzotycznych owoców, delikatnych przypraw oraz szlachetnych drzew, zakorzeni się głęboko w skórze każdego, kto będzie miał zaszczyt go spotkać. Zabawnie zaprojektowany flakon z zamknięciem w kształcie króliczych uszu, które są symbolem popularnej marki Playboy, idealnie dopasuje się do damskiej dłoni. Znajdź w sobie nieograniczoną siłę i zyskaj ekscytującą aurę powabu!
Zachwycająca kombinacja jabłka, szafranu i orzeźwiającej pomarańczy otuli cię łagodnym zapachem przyrody. Chwilę po tym zaczną rozwijać się piękne tony kwiatów pomarańczy, męczennicy i frangipani. Na koniec możesz do nieskończona upajać się siłą szlachetnych drzew i skórzanymi tonami, które złagodzone są paczulą i słodką wanilią.
Na słowo Playboy prawie każdy reaguje wyobrażeniem popularnego męskiego czasopisma. Marka Playboy jednak produkuje też wysokiej klasy przedmioty, do których należą m.in. luksusowe zapachy. Perfumy Playboy zaskoczą cię eleganckimi kompozycjami, które obudzą w tobie seksapil i wewnętrzne piękno. W ofercie znajdą coś dla siebie kobiety jak i mężczyźni, którzy nie boją się ukazać własnej seksualności i chętnie znajdują się w centrum uwagi. Perfumy Play It Rock należą do odważnej trylogii zapachów dla kobiet marki Playboy. Bardzo lubiana seria cieszy się uznaniem na całym świecie dzięki wysokiej jakości i przyjaznej cenie. Ciesz się zmysłowym luksusem, który zagwarantują ci wyjątkowe perfumy Playboy Play It Rock!

2.Play it Pin Up

`Play It Pin Up` to intrygujący i tętniący seksapilem zapach dla kobiet odważnych i zdecydowanych. W głowie zapachu dominują porywające nuty ananasa, bergamotki i kremowej brzoskwini, które perfekcyjnie łączą się z upajającą słodyczą serca, opanowaną przez woń waty cukrowej i delikatnej dzikiej róży. Zapach zamykają zmysłowe tony paczuli i drzewa sandałowego. Nieprzyzwoita dawka namiętnej słodyczy.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, ananas, brzoskwinia
nuta serca: dzika róża, jaśmin gwieździsty, wata cukrowa
nuta bazy: pralina, paczula, benzoes, drzewo sandałowe


3. VIP

Owocowo - kwiatowy zapach dla kobiet Playboy VIP for Her inspirowany był ekscytującym życiem celebrytów. Perfumy uosabiają nowoczesne, pewne siebie i namiętne kobiety, które lubią mieć możliwość wyboru. Zapach Playboy VIP for Her przeniesie Cię do luksusowego świata drogich limuzyn i najlepszego szampana. Perfumy ukazały się na rynku w 2012 roku.
Wstęp wyjątkowego zapachu dla kobiet Playboy VIP for Her tworzą magiczne kwiaty drzewa pomarańczowego, powabna piwonia i pełna słodyczy nektarynka. W sercu skrywa się urzekający heliotrop, który dopełniają owocowe tony i zmysłowe jabłko. Zapierający dech w piersiach koniec zapachu Playboy VIP for Her składa się z aksamitnego kaszmiru, drogocennego piżma i ciepłego drzewa sandałowego. Ekskluzywne perfumy damskie marki Playboy są zaprojektowane specjalnie na wieczory.
Stań się uwodzicielskim magnesem dla swojego otoczenia! Zapach Playboy VIP for Her sprawi, że już żaden mężczyzna nie spuści z Ciebie wzroku, a Tobie pozostanie jedynie wybór tego odpowiedniego.





Miałyście styczność z tymi zapachami?
Czy komuś też już się kończą ferie? :((

Pozdrawiam, Paula :)

20 komentarzy:

  1. Miałam styczność z zapachem 2, jest na prawdę cudowny!!! Planuję sobie właśnie taki kupić...

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam właśnie chyba mgiełkę Adzie o takim zapachu :D

      Usuń
  2. Te 3 są super :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Play it rock uwielbiam i ubóstwiam :3 Mi też się kończą ferie :c powodzenia w szkole ♥ Buźki Wiktoria :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w niego zainwestuję! :) Masakra :(

      Usuń
  4. Rock kupiłam koleżance i była zadowolona bardzo :D
    Ja za tydzień dopiero zaczynam ferie :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nienawidzę tych wód, moim zdaniem nie ma w nich ani odrobiny seksapilu, tak jak opisuje to producent, ale są gusta i guściki ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham perfumy z playboya ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobal mi sie zapach 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się już skończyły niestety : )

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety jeszcze nie miałam okazji poznać te perfumy:(

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 słodko wyglądają <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo często używałam playboya nr 3 i byłam zadowolona, kiedyś dostałam mgiełkę o zapachu numer 1 i po czasie bardzo mnie dusił, natomiast 2 mnie zaintrygowała i miałam okazję zapoznać się z tym zapachem, ale niestety jest dla mnie za słodki, zbyt ciężki =)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥