niedziela, 20 października 2013

Brooklyn we go hard!

Hejoo! Jak Wam mija weekend? Mi minął bardzo dobrze, w piątek miałam trening, potem nockę w szkole, potem pojechałam na mecz siatkówki, bo grał AZS vs ZAKSA.  Niedziela jak zazwyczaj, kościół i nauka, nadrabiamy! Zdążyłam napisać już prasówkę, uf :)

Dzisiejsza stylizacja, jest bardzo w moim stylu. Jak wiemy, jest jesień, więc każda z nas uwielbia na ten okres bluzy/swetry. Ja postawiłam na przesłodką z kotkiem, a pod to jeansową koszulę. Z tej okazji, że już jest coraz zimniej, ostatni raz w tym roku wyciągnęłam krótkie spodenki. Są tylko do zdjęć, nie martwcie się, nie byłam w nich na dłuższa metę :D No i do tego ulubione adaśki i biżuteria! :) A w czapce jestem totalnie zauroczona, uwielbiam!













    | buty - adidas by Jeremy Scott | spodenki - could not resist | bluza - chicnova | koszula - stradivarius |            czapka - cayler&sons, goldencap  | zegarek - madamlili | naszyjnik - rings&tings | tunel - arif |

Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:


Dajcie znać, jak Wam się podoba taka stylizacja :)

Ja lecę dalej się ogarniać,
Miłego wieczoru, Paula <3

33 komentarze:

  1. Nocka w szkole? Ale fajnie! :D
    + super wyglądasz, świetny outfit :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna czapka i buty ;)
    http://mikaaach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluza ;DD

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka i śliczne dodatki ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci w tym ładnie, naprawdę super. Ta bluza bardzo Ci pasuje ;*

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie na blogu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna <3
    Bluzka wymiata :* Najlepsza :* Kociaczek <3
    Czapka boska :*
    Tunelik superowy! <3
    Pozdrawiam /D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie bardzo <3


    // Klikniesz na moim blogu w baner sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza stylizacja.
    Bluza moich marzeń, haha :p
    nimi-blog.blogspot.com
    jeżeli ci się spodoba zaobserwuj, a na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta bluza :) i czapa też wymiata ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka bluza idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  11. rozłożyłaś mnie na łopatki tą bluzą! Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluza powala, brr!


    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, a bluza jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bluza, buty, wszystko ahh *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :) Strasznie miło się czyta :) Widać że masz talent do pisania. Rób dalej to co robisz :) Zapraszamy również na naszego bloga miło by było gdybyś zaobserwowała i zostawiła miłe słowo --------------------------> http://oliviandclaudia.blogspot.com/ ( już cb obserwujemy)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza i bizuteria<3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne włosy masz <333
    cudny sweterek i czapka *.*
    http://gaagner.blogspot.com/ liczę na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekna stylizacja <3 Sweterek jest piekny i czapka jest fajna! Podoba mi sie :) Interesuje cie moze wspolna obserwacja?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się stylizacja, jest świetna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba:) szczególnie bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna stylizacja :D
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Daj znać u mnie :>

    Facebook(polubisz?): https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?fref=ts

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra stylówka.Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jaaaacie ta bluz jest genialna!!!! :O

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥