niedziela, 22 września 2013

Lody truskawkowe od Fennel!

Cześć! Co u Was? Ja niestety się rozchorowałam, mam okropny katar, kaszel, nie moge spac i oddychac, porażka, ale cóż, trzeba jakoś żyć :) W końcu zbliża się ten przejściowy okres, którego szczerze nie lubię. Już pozamawiałam sobie na necie sweterki, ot co! haha :D W sumie leżę w łóżku pod kołdrą i nie mam zamiaru z niej wychodzić, jeszcze trzeba na jutro ogarnąć lekcje i pewnie pojedziemy na obiad, chyba obejrzę jeszcze jakiś serial, tylko nie wiem jaki ;> Jakieś pomysły?


Dzisiaj mam do przedstawienia Wam produkt marki Fennel, a dokładnie jogurt do ciała o smaku lodów truskawkowych, takie wspomnienie lata :)

Co mówi producent?

Świeży, pachnący latem, lekki i łatwo wchłaniający się Jogurt do Ciała o zapachu Lodów Truskawkowych.
Intensywnie nawilża i ujędrnia, przywraca skórze elastyczność i pomaga utrzymać właściwy poziom nawilżenia. Delikatna formuła nadaje skórze jedwabistą gładkość i aromatyczny zapach.
Nie pozostawia tłustych śladów, szybko się wchłania, odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.


Moja opinia: 

1. Wydajność: Póki co używam go jakoś od 2 tygodni codziennie i zużyłam coś ponad połowę.
2.Cena: Kosztuje coś w okolicach 30-35 złotych, zależy od strony.
3.Zapach: Największy plus tego produktu! Jesienią kiedy już jest zimniej, fajnie wieczorem, po kąpieli nałożyć na                  swoje ciało ten produkt, bardzo przypomina mi lato, Bułgarię! 
4.Działanie:  Nawilża całkiem dobrze, ale znam lepsze 'nawilżacze' i są nimi masła do ciała, ale nie spodziewałam się niczego 'wow w jogurcie do ciała, który wchłania się błyskawicznie.
5. Opakowanie: Cieszy oko, moim zdaniem jest prześliczne :)
6.Kolor: Jak możecie zauważyć po zdjęciach jest on różowy, bardziej w stronę pudrowego.
7.Konsystencja: Bardzo lekka, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego 'filmu'
8.Dostępność: Stacjonarnie nie widziałam, ale listę sklepów możecie zobaczyć tutaj.
9.Pojemność:300 gram.
10. Skład: Jest okej, krótki i przyjazny :)

Reasumując :

Bardzo fajny produkt, szczególnie na ten okres, za każdym razem kiedy go otwieram przypominają mi się wakacje, na prawdę mega uczucie! :D Szybko się wchłania i nie zostawia nieprzyjemnego filmu. Jeśli chodzi o cenę i dostępność to tutaj bym się wachała, chociaż za taką wydajność wybaczam mu cene, gorzej z dostępnością. Jestem za tym, aby były dostępne w stacjonarnych drogeriach! :)


Ogólna ocena : 9/10








Talia is with us forever!!
Know more about Talia and her designs with Romwe in the past May.
Romwe will start to donate for Talia’s favorite charity on Sep 27th.
A Wy jak spędzacie dzisiejszy dzień?
Używałyście kiedyś tego typu produktów?


Także na dzisiaj to tyle, mam nadzieję, że chociaż trochę możecie poczuć "lato" :)
Miego dnia, Paula :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super recenzja ;)
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody truskawkowe? To coś dla mnie:)
    Chociaż konsystencja wygląda dość dziwnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo to coś dla mnie! Haha ;)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. smacznie wygląda :))) jem go oczami xd

    OdpowiedzUsuń
  6. wnętrze wygląda jak lody, super, chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisana recenzja, bez przeciągania, przynudzania :-) Treściwa, konkretna, tak jak lubię :-)
    Produkt wygląda bardzo kusząco, lubię takie pachnące cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie używałam tego typu produktów :P
    Ja przed komputerem ;)
    Pozdrawiam

    ---
    Zapraszam do wzięcia udziału w akcji ! Każdy jest nam potrzebny, wystarczy tylko się podpisać ;)
    http://about-the-everything.blogspot.com/2013/09/wielka-akcja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Aww, samo zdjęcie na opakowaniu zachęca do kupna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęca do kupna:3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapewne cudnie pachnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie bym wypróbowała, wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥