czwartek, 15 sierpnia 2013

Pielęgnacja z iperfumy :)

Cześć! Co u Was ciekawego? Ja dzisiaj dzień przesiedzę w domu, ale w sumie to się cieszę, bo pogoda i tak nie jest genialna i trochę sobie chilluje :)

W dzisiejszym poście poruszę temat pielęgnacji twarzy ze strony iperfumy.
Najważniejsze jest chyba to, aby zmywać makijaż przed pójściem spać, ponieważ słyszałam tak, że jeden niezmyty makijaż postarza o ileś tam dni, nie wiem czy to prawda, ale makijaż na pewno trzeba zmywać. Użyć możemy do tego mleczka do demakijażu, płynu, chusteczek oczyszczających czy olejków. Ja sama jestem wierna Burjuois i Biodermy, chociaż cena tej drugiej trochę odstrasza, ale jest to bez wątpienia najlepszy produkt do demakijażu twarzy. Ważne jest też oczyszczanie skóry np. tonikami. Działają one bardzo dobrze na naszą skórę, szczególnie w ciepły, letni poranek. Warto zainwestować również w peeling do twarzy, który zedrze nam naskórek, który jest nam niepotrzebny. Warto pamiętać,aby nie uzywać go codziennie, bo może podrażnić skórę naszej twarzy.
Kolejnym dość istotnym elementem są kremy d twarzy, które używamy i rano i wieczorem. Jak dla mnie warto jest wydać więcej i kupić lepszy produkt, chociaż wiadomo nie zawsze się to sprawdza, ale mówie tu już o przetestowanych wcześniej produktach. Mnie większość kremów z parafiną w składzie zapycha, ale bywają też takie, że nic złego się po nich nie dzieje, więc trzeba głównie testować i szukać ideałów.
Na stronie możemy też znaleźć zakładkę poświęconą trochę starszym kobietom, które chcą uchronić się przed zmarszczkami, bądź je zniwelować. Ja nie wierzę w to, że kobieta po np. 40 roku życia kupi sobie krem za 2 stówki, posmaruje się nim i będzie miała idealną cerę, takie sztuczki to już tylko przy operacjach. Wiadomo, większość naszych cer jest problematyczna - albo sucha, albo tłusta, albo ze skłonnością do pryszczy itp. Na stronie na pewno każda z nas znajdzie coś odpowiedniego dla swojego typu cery.
Są tu również produkty, firm typu Bioderma czy Avene, które możemy znaleźć głównie aptekach.
Na stronie jest też zakładka z balsamami do ust, które uwielbiam. Ogólnie to mam straszną manię na balsamy, pomadki i tego typu rzeczy, mam ich pełno i są wszędzie, nawet jednym się teraz smaruję, haha :D
Zazwyczaj do kupna skłania mnie cena i śliczne opakowania, tak być nie może ;D Niedlugo będę mogła się kąpać w moich balsamach do ust, haha :D

Na dzisiaj to tyle.
Dajcie znać jakich produktów do ust Wy używacie :)



+PROMOCJA ROMWE :

Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Hot items back season!  Only $14.99!
Girls can never have too many!


klikajcie w link, bd. fajne promocje :)

Miłego wieczoru, Paula <3

4 komentarze:

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥