czwartek, 13 czerwca 2013

Zapaszki part 2!

Cześć! Jeszcze tylko jeden dzień do weekendu, taaaaaaaak! Ja już mam plany, mam nadzieję, że wypalą :)
Jutro jeszcze kilka poprawek, yhh, na szczęście to wszystko się już kończy i upragnione WAKACJE <3

Dzisiejszy post będzie o zapachach. Już w sumie drugi ze strony iperfumy. Znacie? Lubicie?
Ja ostatnio zamówiłam tam moje CK one shock i jestem meega zadowolona, uwielbiam je :)  Na stronie możemy znaleźć perfumy dla mężczyzn, dla kobiet jak i dla dzieci, ale dzisiaj zajmiemy się głownie tą 2-gą kategorią. Możemy tam znaleźć perfumy takich firm jak : CK, DKNY, Versace, Guess, Lacoste, Armanii oraz wieele, wiele innych.  Wolicie bardziej te ostre zapachy, czy te delikatne? Ja na ogół wybieram te bardziej słodkie, delikatne, owocowe, ew. na większe okazje takie mocniejsze typu Channel 5 <3
Zauważyłam, że na stronie są te niebieskie perfumy Roberto Cavali, których próbka była w Glossybox, więc jeśli komuś się spodobała to warto się zaopatrzyć na tej stronie.
Teraz myślę o zakupie czegoś z Victoria's Secret, ale ceny mnie przerażają, a moja lista must have'ów na ten okres jest baardzo, baardzo długa... Ogólnie flakoniki perfum są przeróżne, ale jest ich coraz więcej i więcej, że ludzie mają aż taką wyobraźnię :oW sumie ostatnimi czasy dosyć często wydają perfumy 'gwiazdy' takie jak : Lady Gaga, Nicki Minaj, Justin Bieber, Katy Perry czy Beyonce, które możemy znaleźć zazwyczaj i w internecie i w drogeriach i bardziej pełnią funkcję mgiełek niżeli trwałych perfum, przynajmniej te które miałam. Ogólnie mam tak, że jak nie czuję swoich perfum, to ludzie czują i odwrotnie, dziwna sprawa, haha :)
Jak wiecie zbliża się lato i domyślam się, że każda z Was nie lubi ciężkich zapachów w tej porze roku. Na pomoc przychodzą nam mgiełki. Znane nam wszystkim są chyba te Avon'owe. Jak dla mnie mają spoko zapachy i są w przystępnej cenie, z dostępnością też nie ma większego problemu.   Są też spray'e do ciała z Biotherm, ale jak dla mnie za tego typu produkt nie warto wydać ponad stówki, lepiej już sobie sprezentować perfumy.  Trzecią, u mnie nieznaną firmą mgiełek jest Saloos. Co mnie zdziwiło to na pewno cena, która jest niska i zapachy. Jest ich tak dużo! Są serio śmieszne, ale intrygujące, takie jak : melisa, mięta, drzewo sandałowe, kwiatowa, rozmaryn, róża, lawenda i wiele innych. Mięta może mega fajnie odświeżać w upalne, letnie dni.  Skusi się którąś? :)






A tymczasem lecę się wreszcie ogarniać, tak mi się nic nie chce :(
A Wy polecacie jakieś mgiełki? Koniecznie piszcie, bo szukam jakiejś na lato:)
Miłego wieczoru, Paula :*

31 komentarzy:

  1. No to oby te Twoje plany na weekend wypaliły ;)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie używam żadnych mgiełek do ciała, więc niczego nie mogę polecić.
    Dużo dobrego słyszałam o mgiełkach z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze szkoda, muszę się im koniecznie przyjrzeć ;)

      Usuń
  3. Moje nowe marzenie to ta nowa escada <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam żadnej mgiełki... Ale, jeśli spotkam jakąś o niezbyt słodkim, a bardziej kwaśnym zapachu (ogólnie taką, żeby mi przypasowała), to sobie kupię. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubie te słodkie, owocowe :)ale nie aż takie mdlące :)

      Usuń
  6. ja raczej mgiełki używam do pościeli albo jako odświeżacz powietrza:) tak to wolę perfumy, chociaż mam jedną mgiełkę z Victoria Secret ale jest tak mocna, że używam na codzień:) polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie musze się w nią zaopatrzyć, koniecznie! <3

      Usuń
    2. http://allegro.pl/victoria-secret-mgla-perfumowana-midnight-dare-i3300357371.html mam tą ale kupiłam ją o wiele taniej :) była w zestawie z żelem pod prysznic i balsamem i kosztowała 7 funtów czyli... 35z :)

      Usuń
  7. Buen post!
    Estoy de sorteo en mi blog: www.piolineando.com
    besitos

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam sobie mgielke z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mietowa może być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja lubie mgiełki do ciała z Avonu ;) tanie i mają duży wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I´ve never used thar kind or products.
    It look likes gresat!
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubie mgielke z oriflame zielona herbata mm <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Playboy - Play it rock :) świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używam mgiełek, jakoś tak zawsze kupuję wody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dwa ostatnie najlepsze pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwujesz http://tatarek-tatarek.blogspot.com/ ?
    To przestań! Uważaj to hakerka, to nie są żarty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam mgiełek tylko z Avonu, nie wiem czemu, chyba dlatego że moja mama je zawsze zamawia a jakoś nie mam motywacji żeby kupić coś innego ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie muszę sobie jakieś mgiełki kupić. Najbardziej lubię chyba te z Avonu arbuzowe albo coś w tym rodzaju :) Zapraszam na nowy post :]
    http://doniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z oriflame mgiełka op zapachu mięty z maliną ; D świetna jest ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie muszą pachnieć :) ja mam jakąś malinową z avonu jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog ;)
    Zapraszam ---> http://this-world-is-so-strange.blogspot.com/
    Obserwujemy ? ;33

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym je powąchać, mają interesujące opakowania ;)
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥