środa, 30 stycznia 2013

Afw-store

Hej! Moja kilkudniowa nieobecność była spowodowana wyjazdem. To znaczy nadal jestem w Zakopanem, ale dopiero znalazłam chwilę żeby cokolwiek napisać, bo rodzice jeszcze chodzą, ale ja z bratem wróciliśmy :) Wczoraj byłam na snowaboardzie, spacerze, Krupówkach i basenie.
Internet co dziwne działa lepiej niż zazwyczaj w hotelach/pensjonatach itp, tylko czasami mam problemy z obrazkami :(
No ale nic. Co do tematu posta, chciałabym Wam pokazać całkiem ciekawy sklep który nazywa się afw-store. Są tam głównie ubrania "japan style", ale wydaje mi się, że lepiej kupić na Polskiej stronie takie ubrania niż na allegro, bo wysyłka jest tańsza i lepszy kontakt.
Planuję tam coś zamówić, bo jest  tam serio tanio :o
Macie kilka przykładów :











A Wy macie coś z tego sklepu, lub słyszałyście o nim?

+ Mam 2 pytania :  czy chcecie może zobaczyć zdjęcia z Zakopanego i konkurs? :)
                                                                                                                        - Całusy Paulina :*

133 komentarze:

  1. fajne zdjecia. Tez kiedyś miałam taką wierze ajfla.. ^^
    Pozdr!

    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś takie kolczyki, ale 1 zgubiłam i breloczek, ale zgniótł się, nie wiem jak :(

      Usuń
  2. fajny sklep:):) może coś z niego zamówię dzięki że pokazałaś;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny jest ten e-sklep! Świetne mają ciuchy, chyba też coś kupię ;>
    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! I to w jakich cenach :o Szok :D

      Usuń
  4. Wisiorek z wieżą Eiffela ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, prześliczny jest i do tego jaki tani :33

      Usuń
  5. Ciekawe rzeczy :D
    Udanego wyjazdu .

    (( Jasne ,że obserwujemy ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, ale już w sobotę wracam :)
      Okej, ja już :)

      Usuń
  6. sweterki są świetne *.*
    chcemy chcemy zdjęcia i konkurs :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo i ceny też :3 haha
      Okej, to coś wykombinuję :)

      Usuń
  7. Nominowałyśmy Cie do Liebster Blog, jeśli się zgadzasz wejdź na nasz blog po więcej informacji. http://fashionandstylesgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki ;)
    Genialny blog :D

    lifefaschionandelse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam niedawno o tym sklepie !
    Fajne ciuszki tam są :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dodałaś mnie przecież do obserwowanych :P jeśli podoba ci się mój blog po prostu zaobserwuj go, to nie jest TRANSAKCJA WYMIENNA :))

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli z nimi obserwujesz to uważaj. Już tydzień czekam od nich na mejla potwierdzającego i cisza! Wybraam sobie rzecz a oni nawet nic nie napisali :o

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam o tym sklepie, ale zaraz to nadrobię :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg nawet nie wiedziałam że macie bloga :D Jasne że obserwujemy (Ja już) :) Świetny blog!
    Mam jeszcze pytanko:
    Czy mogłybyście zagłosować na mojego bloga. Bardzo mi zależy :) Tylko problem polega w tym, że jest sms'em i kosztuje 1,23, ale jest przeznaczony na cele charytatywne! Każdy głos się liczy :D
    http://www.blogroku.pl/2012/kategorie/-b-mary-b-b-ann-b-b-fashionn-b-,4jg,blog.html
    Dziękuję za wszytko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, że Ty prowadzisz to ja też nie, dziękujemy <3 Ja również.
      Postaram się :*

      Usuń
  14. Śliczny sweterek,:)
    Dodaj zdj, z Zakopanego
    Fajny blog.:* Obserwuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym sklepie, ale podobają mi się te ubrania, które są na obrazkach. Dochodzi do tego jeszcze, że ostatnim czasem szukam jakiegoś sklepu z fajnymi ubraniami i nic nie moge znaleźć, bo ceny... Zobaczymy jak będzie tutaj.
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sobie ogarnij, bo ceny są właśnie niezłe, może coś znajdziesz dla siebie :)
      Dzieki wielkie <3

      Usuń
  16. Bardzo fajny blog, trafiłam przypadkiem ale będę zaglądać. Obserwujemy? wpadnij do mnie może też Ci się spodoba!

    Pozdrawiam :*

    http://www.voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Również podrawiam :*

      Usuń
  17. Uwielbiam japan-style, te rzeczy są takie kobiece i słodkie

    p.s. jasne, że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zależy jakie, niektóre są już przesłodzone, ale niektóre są genialne <3

      Usuń
  18. świetny sklep, na pewno skorzystam :)
    pewnie, dodaj zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Też wychodzę z założenia, że jakoś bezpieczniej tego typu rzeczy jak "japan style" lepiej bezpośrednio w Polsce kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog ! :D xiptuu.blogspot.com nowa nazwa i lepszy blog zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki, na pewno zajrzę do sklepu :D
    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rzeczy są w tym sklepie;))
    Dziekuje za odwiedziny;)
    Pozdrawiam gorąco

    Obserwuje i zapraszam do obserwowania: http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :D
      Nie ma sprawy, rowniez pozdrawiam i obserwuję :)

      Usuń
  23. o sklepie nie słyszałam, i raczej nic nie kupię....chichy są świetne, ale na mnie naprawdę trudno coś dopasować, chodzi o ciuchy które ze mnie nie zlecą ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa :/ Masz tam wymiary jak coś, ale chinki to na ogół chudzinki :)

      Usuń
  24. Chętnie zobaczę zdjęcia z Zakopanego :) Ciuchy są faktycznie piękne, ale zastanawiam się czy np. materiały nie będą przez to gorsze

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, to jak tylko przyjadę postaram się coś tam z tym zrobić <3
      Tez wlasnie sie zastanawiam jak to jest, ale po takich cenach to raczej wiele sie nie spodziewajmy ;)

      Usuń
  25. Nie zamawiałam nic z tego sklepu. Ubrania w stylu Japan zamawiam z allegro lub kupuję w chińczyku ;)
    Zostałaś otagowana na moim blogu: http://soulmusicdreams.blogspot.com/2013/01/tag.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie, wiec wydaje mi sie ze tutaj krocej idzie paczka i tansza wysylka :D
      dzieki <3

      Usuń
  26. Już na jakimś blogu był post o tym sklepie, ale zupełnie o nim zapomniałam :)
    Miłego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, no widzisz to trochę Ci przypomniałam :)
      Dzięki kochana :*

      Usuń
  27. ` rzeczywiście fajne ciuszki *__*

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne ^^
    kamidreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Właśnie patrząc na Twój avatar stwierdzam, że bardzo pasuje do tego sklepu :3

      Usuń
    2. Właśnie patrząc na Twój avatar stwierdzam, że bardzo pasuje do tego sklepu :3

      Usuń
  30. lubie ubrania typu japan style ;) sa takie dziewczece! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no ;) Niektóre tylko są strasznie małe ;/

      Usuń
  31. wszystko mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna notka i wstaw zdjęcia z zakopanego! Dodaję się do obserwatorów. natalia-oreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne zdj. , wstaw zdj. Z Zakopanego , chętnie obejrzę c:

    ps.obserwujemy ?
    Pozdrawiam Stella xx

    OdpowiedzUsuń
  34. Proponowałaś obserwację, ale ja już Cię obserwuję od pewnego czasu.
    Liczę, że się odwdzięczysz (:
    dodaj zdjęcia z Zakopanego :)
    zachowajspokoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. HEJ <3
    Nominowałam Was do The Versatile Blogger Award . :)
    Jeśli macie ochotę to odpoiwedz :)
    Więcej dowiecie się tutaj : http://lifeisbrutalandihateit.blogspot.com/p/the-versatile-blogger-award_30.html

    Pozdroo . ! ^^ AndziaBlog . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AA :3 Dzięki kochana, postaram się zrobić o tym osobny post ;)

      Usuń
  36. Lubię ubrania tego typu <3! Są takie słodkie... Słyszałam o tej stronie i mi się bardo spodobała ^_^

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne stylizacje <3
    fajny blog! ;*

    PS. ja już zaaobserwowałam, teraz Wasza kolej :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Serdecznie zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie jaki organizuję:)
    Po szczegóły zajrzyj na mojego bloga.
    Naprawdę do wygrania atrakcyjne nagrody!:)
    Liczę na Ciebie!
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, a więc wbijam i ogarniam o co się rozchodzi :*

      Usuń
  39. Chcemy zdjęcia :)
    Ofc obserwuje :)

    Jutro zapraszam do mnie : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tj na theladyaleks.blogspot.com :)

      Przelogowałam się :)

      Usuń
  40. Hej :*
    Nominowałam Cię do Verastile Blogger !!
    Więcej info u mnie na blogu ;)
    http://ever-breathe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już któryś raz :3333
      Okej okej ;)

      Usuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wybrałabym się do Zakopanego :) Zazdroszczę wypadu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio bardzo fajna atmosfera, rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  43. fajny blog.obserwuję :D

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwujemy :) Ja już.

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuje za komentarz :)
    Ja już obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia. Bardzo podoba mi się naszyjnik z wieżą Eifflą <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne ;) Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zakopane - świetne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pewnie, ze obserwujemy ;) Fajnie tu i ciekawie ;*
    A rzeczy z tego sklepu wygladaja naprawde fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ładny blog *_*
    zaobserwowałam, liczę na rewanż :D
    therayna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny blog zapraszam http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeśli chcesz, to obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajnie tu u ciebie na pewno jeszcze nie raz wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zdjęcia i konkurs zawsze mile widziane xD

    Co do sklepu to już o nim słyszałam, przeglądałam, ale jakoś nie mam zaufani do Japan ;(

    PS: obserwuję, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Konkurs mile widziany :) Zdjęcia też :) Aż wstyd się przyznać, ale nigdy w życiu nie byłam w Zakopanem

    OdpowiedzUsuń
  56. ciekawa notka.
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. wcale o nim nie słyszałam. ale fajne rzeczy tam są!:)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny sweterek na zdjęciu ten niebieski. *-* A ten naszyjnik - super ! ♥ Chociaż chciałabym jeszcze wąsiki lub pandę. :D

    Spodobał nam się twój blog, będziemy częściej wpadać i czytać. Mamy nadzieje, że i tobie spodoba się nasz blog. Zapraszamy serdecznie, każdy komentarz będzie mile widziany, ponieważ każdy jest motywacją do dalszego działania.. :)

    Pozdrawiamy.
    Obserwujemy i mamy nadzieje, że się zrewanżujesz. :)
    http://kotecek-ravr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Zostałaś nominowana do Liebster Awards na moim blogu. Gratuluję.
    http://wixi-dream-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Chcemy zobaczyć zdjęcia *.* ;*:D

    Bardzo lubię ten sklep. ;p

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. ładne te ubrania ;) nie słyszałam wcześniej o tym sklepie ;d
    możemy obserwować ;d dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja bardzo bym chciała zobaczyć zdj z Zakopca ;p
    Faktycznie świetne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajne.:D Może skorzystam.

    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. No jasne że obserwujemy ! :) Ja już to zrobiłam, super bloga, teraz twój ruch : http://thefridaychild.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. inspirujace zdjecia! :)
    zapraszam na konkurs gdzie do wygrania dowolne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Powiedz, powiedz, powieeeeeedz mi- na jakiej ulicy był ten sklep? Ale bym wszystko brała w moje małe, chciwe rączki, mmm *______*
    Nie przepadam za Japonią, ale niektóre ciuchowe egzemplarze są cudne.
    Pozdrawiam, Su Shan.
    PS.: Zapraszam na http://sushan-blog.blogspot.com/ i http://glory-in-the-night.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham japońskie ciuszki <3

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten naszyjnik jest mega! :D zapraszam do mnie :P http://ofcpatty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥