niedziela, 18 listopada 2012

Wraacam!♡♡♡

Hej, dawno nie pisałam na naszym blogu :( W wakacje miałam zasypać Was notkami, ale coś nie wyszło :) Na serio nie miałam czasu, ale te wakacje były chyba najlepsze :)) Grecja cuuudowna, miejsca, czas i ludzie :) Potem urodziny,a za chwile obóz taneczny, który był równie cudowny, dziekuje ♡♡♡ Dość dużo osób, pod notką kiedy pisałam, że jadę do Grecji prosiło mnie o foty, mam je, spokojnie :) Na pewno dodam je w najbliższym czasie, wiec chwilka cierpliwości.
Miło tak sobie powspominać wakacje, a teraz musimy chodzić do tej szaarej, nudnej szkoły :((
No ale nic :) Ostatnio byłam tez na sesji z Wera  i Nica,wiec efekty pewnie tez pojawia się właśnie tu.

Dzisiaj,w tej notce pokażę Wam foty z naszej jesiennej sesji.













Dajcie znać jak Wam się podobają zdjęcia :)
+ http://ask.fm/il00vehaters  pytajcie ;)

Trzymajcie się, Paulina :**

126 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia *.* Ja również dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i swietny klimat, dołączam do obserwujących i dziekuję za komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fun picture dearr, so summerr, love the second picture :))

    follow each other?
    kisses
    vavalerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha jakie szaloone jesteście, aj te bańki, jeans , okulary i trampki wywołują we mnie cudowne wspomnienia :) pewnie, że również obserwuję, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mi się to kojarzy z wakacjami i dziękuję, wzajemnie:*

      Usuń
  5. dodaję do obserwowanych:)
    świetne te zdjęcia z bańkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, fajnie że znów piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, ze sie cieszysz :)) I dzieki wielkie:) Zaraz wpadam na Twojego bloga! <3

      Usuń
  7. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i komęcik ja również obserwuję )

    Świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, ja również dziękuję :)

      Usuń
  8. hahaha funny pics, you look so pretty

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjecia :) Super wygladacie
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale jesteście ładne . :)
    Mma podobną kurteczkę . ;D

    U MNIE JUŻ KOLEJNA NOTKA :)
    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne zdje cia
    __
    Obserwujemy ?
    fashionforever-by-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie wyszłyście na zdjęciach :), i macie boskie katany <3
    ja też oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;)

    Zapraszam do mnie:
    flushebrry.blogspot.com

    Zaobserwuj i skomentuj - odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczne zdjęcia. Fajna grzywka. O co ja pacze Converse *-*
    Ładne jesteście! ♥ Super fotki w parku! Te kolorki liści. Ahh ♥
    Oczywiście odwdzięczam się za obserwację! :D

    http://best-frieend.blogspot.com/ Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy :* Czyja grzywka?XD Kocham je! <33 I jeszcze raz dzieki :D Tworza niesamowity klimat <3

      Usuń
  15. :pp
    faajne fotki :dd
    +obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach...stęskniłam się już za wakacjami i latem, a zima się jeszcze nie zaczęła.
    Świetne fotyy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;c Mam nadzieje, ze jakos szybko minie i dotrwamy! <3 Ale zima w sumie święta, ferie i wgl <3 Dzieki ;)

      Usuń
  17. ojeoj:) Grecja! pozazdrościć!) koniecznie muszę kiedys zobaczyć Krete:) ja w te wakacje bylam w Tunezji:) pozdrawiam!:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedlugo wstawie foty, jest na serio wspaniała :) A jeszcze lepsze są wpsomnienia <3
      O to tez niezle :)

      Usuń
  18. świetny blog , podoba mi się tu :>
    a więc obserwuję ; * i liczę na to samo z twojej strony : ]
    zapraszam : http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    + ZAPRASZAM NA KONKURS , DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY : )

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęciaa ! :D
    conversy ♥

    +dzięki za komentarz na moim blogu ^^
    +również obserwuję :)
    nutellaaa-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia ; 3
    Macie śliczne jeansówki .
    Obserwuje i zapraszam do mnie ; p

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :d.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiec czekam na zdjęcia ze słonecznej i pięknej Grecji, oby poczuć choć trochę klimat gorących wakacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Sprobuje go stworzyc jakos w weekend :)

      Usuń
  23. fajne zdjęcia, bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny szary sweterek. conversy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również Grecja zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia ;] Chce zobaczyc ta Grecje :D zapraszam do obs
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisalam wyzej postaram sie jakos w weekend jak bd. miala czas cos wstawic, ale nie obiecuje, moga tez byc inne foty, no zobaczymy i ok, wpadnę :*

      Usuń
  27. Świetne, pozytywne zdjęcia :) Widać, że się przyjaźnicie! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia bardzo pozytywne :)))
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia;)
    bardzo lubię jeansowe kurteczki
    dodaję do obserwowanych
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, my jak widać też :) buziaki

      Usuń
  30. Cudne zdjęcia....:)))


    Masz wspaniałego bloga...!

    Będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki i dziekujemy haha :D Pewnie, wpadamy! :)

      Usuń
  31. świetne zdjęcia . zapraszam do mnie http://nastoletniamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cool photos! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale ładne dziewczyny :) obserwujemy sie :D ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteście piękne *.*
    Cudowny blog ; )
    Zapraszam :
    http://dziewczynamalowana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie świetne zdjęcia! Aww, aż chce sie wyjść na dwór. :D

    Obserwuję, liczę na rew. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nom, ale niestety teraz masakryczna pogoda! :((
      Pewnie, juz wbijam

      Usuń
  36. świetnie wyglądacie ;) uwielbiam jeansowe kurtki :)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczere dzieki : *
      No pewnie, my juz :)

      Usuń
  37. Hej :*. Zaprosiłam Cię do zabawy Liebster Blog :), pytania znajdziesz na moim blogu :D
    (ale jeśli nie lubisz takich tagów, albo brałaś już w nim udział (chociaż nie widziałam), to przepraszam :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wykonamy ten TAG, dzięki Gabi <3

      Usuń
  38. Piękne jesteście!♥ Zdjęcia są przecudne!
    Fajny macie styl :>

    obserwuję ;33

    http://heaven-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jasne, nie ja - Paula XD
      Ale dziękujemy :*

      Usuń
  39. Zostałyście nominowana do Liebster Award. Więcej na blogu: http://pff-aik.blogspot.com/ ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dzięki Carolina wiec polączymy te 2 TAGI w 1 :**

      Usuń
  40. Było by fajnie gdybyście dały jakiś post....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dodałam, ogolnie teraz chyba jakoś pora się wziąć za bloga ;)

      Usuń
  41. Świetnie wyglądacie!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  42. I've just discover your blog and I really like it! I'd like us to stay in touch :)
    Would you like to follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam do mnie na rozdanie, są do zgarnięcia 4 nagrody łącznej wartości 300 pln.

    http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-rozdanie-i-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  44. widać, że jesteście bardzo pozytywne ! :)
    Super, trzymajcie tak dalej, obserwuje,

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny blog
    zapraszam do siebie
    ja obserwuje i myślę , że ty też u mnie to zrobisz
    wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  46. dziewuszka w miętowych nerdach - ładna kurtka :)
    obserwuj - http://reyfair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna sesja, megapozytywna :) A Wy wyglądacie na bardzo sympatyczne i otwarte, sprawiacie super wrażenie :)

    Zapraszam na: krainadefantasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne zdjęcia, ciekawy blog.
    zapraszam do siebie ;p
    thealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥