środa, 19 października 2011

Dawno mnie ( nas ) tu nie było.

Hm .. Od czego tu zacząć... Dawno nie pisałysmy :)A teraz pisze Paula jkbc. xd
W tamtym tygodniu w piątek byłam w Ostr. Oczywiście pozytywny dzień z Weroniką :)
W sobotę byłam z Adą w Wawie. Najperw poszłyśmy oczywiście do starbucks ' u : D
Tam nasze kochane frappuuciiinoo tooofiii <33 mmniaam :)
I potem do maleśnikarnii na omlety. xD
Potem do H&M i taam zakupy :)
Ada - sweterek , bluzkę ii bluzkę :)
A ja sweterek tylko ze inny kolor i taką samą bluzkę :)
No i mam nadzieję , że Ada kiedyś się ubierze w tą niebieską bluzkę i wstawimy tu stylizację !:)
Potem do teatru muzycznego Roma na Nędzników !
Bylii meegaa <3 Kupiłam sobie koszulkę z nimi. Zdjęcia je nie będzie bo nie mogę zgrać zdjęć z telefonu , bo zgubiłam kabel. Będą jak znajdę bądź też kupie :)

Zdjęcie z neta. Nasze było to po prawej <3
 Nędznicy <3 :)
A tu jeszcze foto z Benka <3
 A to foto też z piątku :)
Ok to kończę pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej!
Cieszymy się, że chcesz skomentować ten post.
Pozdrawiamy! ♥